אחרי עשור מאמן השוערים של מ.ס אשדוד כנראה עוזב

איתי זילפה, מאמן השוערים המוערך שאימן בין היתר את אופיר מרציאנו, יואב ג'ראפי, רועי משפתי ועוד, החליט כי מיצה ויחפש קבוצה אחרת. זילפה שנחשב לאחד ממאמני השוערים הטובים ביותר, עוזב בצער רב את הקבוצה שהייתה חלק נכבד מחייו המקצועיים ולא רק.
איתי זילפה. עוזב אחרי עשור.

לאחר עשור מאמן שוערי קבוצת מועדון ספורט אשדוד, איתי זילפה ככל הנראה לא ימשיך.

זילפה עוזב בצער רב את אחד המקןמות שהוא היה מזוהה איתם יותר מכל והפך לו לבית. זילפה מרגיש כי מיצה אחרי עשור ורוצה לחפש לו קבוצה אחרת. באשדוד מעריכים מאוד את מאמן השוערים שאימן בין היתר רק לאחרונה את אופיר מרצאינו, יואב ג'ראפי, שניהם שחקני נבחרת ישראל ורועי משפתי,  השוער הנוכחי של מ.ס אשדוד.

זילפה נחשב לאחד המאמנים הטובים בארץ. הוא קשור לשוערים שלו 24/7 ועד היום אופיר מרציאנו, שמשחק בליגה הבכירה בסקוטלנד, בקבוצת היברניאן, מבקש ממנו שינתח איתו סרטוני וידאו שהוא שולח לו. זילפה גם עורך באופן קבוע השתלמויות בחו"ל, אצל מיטב מאמני השוערים בעולם. הוא ידוע כאחד שמחדש כל הזמן ולא פעם עושה דברים ששוערים אחרים אחר כך מחקים. זילפה עצמו לא רצה להתראיין לכתבה, אבל ניכר עליו שההחלטה שקיבל אינה קלה מבחינתו. עדיין לא ברור לאן יעבור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך