'תיקון השבועות' המיוחד של אהובה עמרם

אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה באשדוד, חגגה בשבוע שעבר יום הולדת. אהובה העדיפה להקדיש את היום הזה, כהרגלה, לקידום מעמד האישה, וערכה 'תיקון שבועות נשי' על מגילת רות ומקומה של האישה בתורה. אהובה עמרם: "חגגתי עם נשות העיר שעבורי הן המתנה הטובה ביותר שאני והעיר יכולנו לקבל".
אהובה עמרם חוגגת.

חג שבועות נחשב בעיני רבים לחג מיוחד מכמה וכמה סיבות. אחת הסיבות היא הקריאה של מגילת רות. סיפור שבמרכזו עומדת אישה חזקה שהפכה למשמעותית בהיסטוריה של העם היהודי. אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה באשדוד, שפועלת ימים כלילות לקידום מעמד האישה בעיר, ערכה במיוחד לחג תיקון שבועות נשי. תיקון מיוחד בפני נשות העסקים של אשדוד, עם דגש על האקטואליה של מגילת רות לימנו. זה היה יום מיוחד עבורה כי באותה ההזדמנות היא בחרה לחגוג מבחינתה את יום הולדתה, דווקא בפורום המיוחד הזה. מי שגם באה לפרגן היא חברת המועצה אורית אלמוזנינו רייס מחזיקת תיק מעמד האישה.

המפגש נערך במתכונת מצומצמת עקב נגיף הקורונה, אך היווה עבור כולן הזדמנות משמחת להיפגש ולפרוח מחדש בגינת ביתם של יעל ואורי חזיז שאירחו. עשרות נשות עסקים ממגוון תחומים השתתפו בערב, כאשר כל אחת מהן הביאה גוון שונה של ערך לעיר כולה ובפרט לנשים. אהובה עמרם מספרת על מה שהיה: "השולחן לבש חג, היה עמוס מטעמים ביתיים, שהנשים הכל כך מיוחדות הללו הכינו לכבוד החג והאווירה כולה הייתה לבנה וקסומה".

פורום נשות העסקים של אשדוד שנכח באירוע.

אהובה שמרצה על נשים בתנ"ך לא פעם, הרצתה לפורום הנשים שהגיע, על מגילת רות, כאידיליה של שלום, אהבה וגמילות חסדים. לכל משתתפת הוכנה מגילה מודפסת מראש וכך יכלו הנשים לעקוב אחר הסיפור המקראי, כאשר אהובה מתבלת אותו בחיבור עם המציאות ובתובנות רבות על חיי האישה העוצמתית, אשר עושה חסד אך גם דואגת לצמיחתה האישית.

לאחר ההרצאה נערך שיח בעניין כאשר כל אחת מהנשים סיפרה על החיבור האישי שלה לחג ולדמויות מהמגילה. אהובה: "אין ספק שהיה זה מפגש מעצים, מיוחד ומקורי, והנשים הודו לאהובה על הזכות להשתתף בו לקראת חג מתן תורה".

ואם כבר שלישי אז פעמיים כי טוב, במפגש נחגגה גם חגיגת יום ההולדת של אהובה עמרם. כל מי שהגיעה ניצלה את ההזדמנות להגיד גם תודה אישית לאהובה על פועלה למען הנשים בעיר. אחת הנוכחות סיפרה: "אהובה קיבלה ברכות לחיים ארוכים של בריאות, הצלחה והגשמה, ומחמאות מכל הנשים הנוכחות על עשייתה הברוכה. הנוכחות ביקשו שאהובה תמשיך להוות  במעשיה ופעולותיה השראה למין היפה, מתוך ביטחון עצמי, חוכמה, עוצמה, שמחה ואינטליגנציה". אהובה סיימה את הערב הרוחני בברכה לכל הנשים, לבריאות, למימוש עצמי, להגשמה אישית והבטיחה להמשיך לדאוג לנשות אשדוד באשר הן.

לאחר ההרצאה נערך שיח בעניין. עוד מבאות הפורום.

אהובה עמרם סיכמה את האירוע המיוחד: "אני מודה לכל הנשים העוצמתיות שהגיעו לפרגן. תודה מיוחדת ליעל ואורי חזיז שפתחו את ביתם היפה ובעיקר את ליבם. אני מרצה על נשים בתנ"ך ולכן חגגתי את היום הולדת בהרצאה על רות גיבורת המגילה ואח"כ גם קיימנו שיח נשי על רות ועל נשים פורצות דרך ומעוררות השראה. לגבי יום ההולדת….הרי שאם כבר לחגוג אז עם נשות העיר שעבורי הן המתנה הטובה ביותר שאני והעיר יכולנו לקבל"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך