פול סטול: "אתם לא מכירים את כח הרצון שלי"

אמר את הדברים במסיבת העיתונאים של הקבוצה בזום. סטול, שהגיע בלוק חדש עם זקן: "זה מה שבאתי לעשות. להלחם על המקום שלנו בליגה". המאמן עמית תמיר על סיכויי ההישארות: "לא חושש שהירידה תהיה על שמי. יש פה שחקנים רעבים להצליח. היו"ר אסולין: "חושב שהליגה לא הייתה צריכה לחזור".
הלוק החדש של פול סטול. (צילום: מכבי אשדוד)

מנהלת ליגת העל בכדורסל עורכת בימים אלו מסיבות עיתונאים בזום לכל קבוצות הליגה. היום, רביעי, זה היה תורה של מכבי אשדוד. המאמן עמית תמיר, היו"ר ארמונד אסולין ופול סטול, שחקן הקבוצה ענו לשאלות העיתונאים

עמית תמיר. מאמין בסיכוי להישאר. (צילום: מנהלת הליגה)

המאמן עמית תמיר, שהחליף את בראד גרינברג ("למדתי ממנו הרבה"), שעזב בגלל משבר הקורונה, מאמין עדיין בסיכויי הקבוצה שכולם כבר בטוחים שהיא היורדת: "כל עוד יש סיכוי נעשה את המכסימום להתמודד כל משחק. נבוא ונלחם. רוב ההרכב לא חזר ויש פה קבוצה חדשה, אבל אנחנו נמשיך את העונה בצורה הטובה  והמכובדת ביותר. אני לא חושש שנרד ולא חושש שהירידה תהיה על שמי. יש פה שחקנים שרעבים להצליח. אני חושב שזה המתכון להצלחת קבוצה"

פול סטול, שהגיע בלוק חדש עם זקן היה מאוד חד: "אני אוהב לשחק. אני שחקן שנלחם וזה מה שבאתי לעשות. אתם לא מכירים את כח הרצון שלי. כל עוד יש סיכוי צריך לרדוף אחריו. עוד נפתיע אנשים. עכשיו זה כמו עונה חדשה והכל יכול להיות".

היו"ר אסולין
היו"ר אסולין. "לא הייתה התכנות לליגה לא ספורטיבית ולא כלכלית".

היו"ר אסולין הביע את התנגדותו לפתיחת הליגה מחדש: "זה לא סוד שהיינו נגד החזרה לליגה, ולא רק בגלל המועמדות לירידה, עדיין לא ירדנו. אבל היו מספיק סיבות למה לא לפתוח אותה מחדש. לא הייתה התכנות ספורטיבית כלכלית. עם זאת מרגע שהתקבלה ההחלטה, הקמנו את הקבוצה הכי טובה שיכולה להיות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך