ביקור יסודי: שר החינוך וראש העיר סיירו במוסדות חינוך ופגשו מורים ותלמידים

שר החינוך החדש ח"כ יואב גלנט הגיע הבוקר לביקור וסיור בעיר אשדוד, שהחלה בפגישת עבודה אישית עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ולאחריה קיים סיור בבתי ספר בעיר בו נפגש עם נציגי החינוך בעיר, וכן מנהלות ומנהלים עירוניים

שר החינוך ח"כ יואב גלנט הגיע לביקור עבודה באשדוד שנפתח עם סקירה מראש העיר ד"ר יחיאל סלרי ומההנהלה הבכירה בעירייה על חזון החינוך של אשדוד המבוסס על ארבעת הדגלים: הישגיות, ערכיות, שוויוניות ומצוינות.

לביקור הצטרפו הדרג המקצועי של משרד החינוך ובמהלכו השר נפגש עם מנהלים ומנהלות עירוניים, סייר בבתי ספר ונפגש לשיח פתוח עם מורים ותלמידים. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לשר גלנט: "מברך אותך עם הגעתך לאשדוד, עיר עם מערכת חינוך מתקדמת ומובילה ברמה הארצית, השמה את החינוך בראש סדר העדיפויות. גאה להציג לך את חזון החינוך העירוני להישגיות, ערכיות, שוויוניות ומצוינות".

בביקור הציג ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לשר גלנט את ההישגים הארציים והבינלאומיים לה זוכה מערכת החינוך באשדוד ועל היותה פורצת דרך בשיטות למידה חדשות, טכנולוגיות חינוכיות ובתהליכי ההוראה והלמידה. תקציב החינוך של אשדוד מהווה 30% מהתקציב העירוני והוא עומד בראש סדר העדיפויות של עיריית אשדוד, מערכת חינוך מקיפה עם עשרות בתי ספר, מאות גני ילדים ומעונות יום ואלפי תלמידים הזוכים לחינוך מהטובים בישראל.

הדברים ניכרים היטב בקרב צוותי החינוך והתלמידים בכל תחומי המערכת – באקלים הבית ספרי, ביחס האישי, בגיבוש הזהות והחינוך לערכים, בהישגי המערכת ובשאיפה למצוינות והוקרה על מערכת חינוך פורצת דרך בשנים האחרונות. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי סיפר לשר גלנט כי תהליכי התחדשות עירונית בעיר מביאים למחסור חמור בשטחי בניה עבור מוסדות חינוך וכי יש לפעול ברובעים ותיקים להקמת מוסדות חינוך תוך ניצול שטחים באופן נרחב יותר.

בשיח פתוח שקיים שר החינוך גלנט עם מורים ותלמידים מהמקיפים, שמע השר מיו"ר מועצת התלמידים באשדוד איתי כהן על המצב המאתגר נוכח משבר הקורונה ואת אכזבתם מההחלטה לבטל את מסיבות הסיום לתיכונים. ראש העיר ציין כי יעשה הכל על מנת להקל על מצבם של התלמידים ולסייע ככל שניתן להצלחתם בבחינות הבגרות.

שר החינוך גלנט אמר במהלך הסיור: ״אשדוד היא עיר מרכזית בישראל. אני מכיר ואוהב את העיר הזו ואני מודה ושמח על ההזדמנות לבקר בה בתפקיד שר החינוך. הגעתי לשטח כדי ללמוד מכם כיצד עיר גדולה מנהלת את מערכת החינוך. אני מתרשם שאשדוד מנצלת בתבונה וביעילות את המשאבים שעומדים לראשותה מתוך הבנה כי החינוך של הילדים ובני הנוער הוא הנושא המרכזי בסדר היום המשפחתי והעירוני".

גלנט הוסיף הזכאות לבגרות גבוהה, ההתגייסות לצה״ל מרשימה וההישגים הלימודיים גבוהים. המצויינות הזו מגיעה בזכות מורים מסורים, מנהלים איכותיים והנהגה עירונית מחוייבת בראשותו של ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי. אני מקווה שההצלחה במערכת החינוך באשדוד תסמן כיוון ודרך לערים נוספות במדינת ישראל״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך