קן של צבת ים התגלה בחוף הקשתות – צפו

כעת הקן מסומן, ואנשי השימור יטפלו בשמירה עליו ועל הביצים. אחד האנשים שהיה עד לגילוי סיפר: "תושבי אשדוד חייבים ללמוד להעריך את הפלא הנוגע לכך שצבות הים התיכון חוזרות להטיל ביצים באותו מקום במדויק בכל פעם".
צילום ארכיון.

הבוקר, שלישי, התגלה דבר מיוחד בחוף הקשתות.

מסתבר כי הבוקר התגלה במפתיע על ידי אחד מפעילי 'אנשי הים התיכון', שימי עורקבי, בחוף הקשתות בעיר, קן של צבת ים גדולת מימדים, כך ניתן היה ללמוד על פי הסימנים שהותירה הצבה על החוף.

כעת הקן מסומן, ואנשי השימור ובניהם דר שיינין מ'מחמלי', יטפלו בשמירה עליו ועל העתקת הביצים למרכז שימור צבי הים. חשוב להדגיש כי אסור לעשות כל פעולה אשר עלולה לגרום לנזק ופגיעה להתפתחותם של הביצים.

אחד האנשים שהיה עד לגילוי סיפר: "תושבי אשדוד חייבים ללמוד להעריך את הפלא הנוגע לכך שצבות הים התיכון חוזרות להטיל ביצים באותו מקום במדויק בכל פעם. היה וצבת ים לא תוכל להגיע לאותו החוף מסיבות שונות ״העלייה״ על החוף וההטלה של הביצים תימנע מימנה ומאוכלוסיית הצבים הנמצאת בסכנה, בים התיכון להשתקם".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך