מקומות מדהימים לצילומי בוק בת מצווה

אם כבר עשיתם כל מה שצריך כדי להפיק את בת המצווה של הבת שלכם, ברור מדוע עכשיו אתם רוצים לדאוג לה גם לבוק בת מצווה. מדובר על עניין שכבר הפך למסורת של ממש, והאמת היא, שכמעט אף אחד מההורים לא מוותר על זה וכך גם הבנות עצמן.
צילום: מורן רובין

 כל ילדה רוצה שיהיה לה בוק מקסים לבת המצווה והסיבה הראשונה היא האורחים. כלומר, בדרך כלל את בוק בת המצווה מעמידים בכניסה לאירוע וכך האורחים יכולים להתרשם מהילדה הילדה. בנוסף, בוק בת מצווה מהווה גם מזכרת מקסימה ולכן זה גם אינטרס של ההורים עצמם. מה שבטוח זה שאם אתם רוצים שהבת שלכם תהיה שמחה ותתרגש מכל החגיגה, לא רק שאתם צריכים לעשות לה בוק לבת המצווה, אלא גם כדאי לחשוב איפה אתם עומדים לעשות זאת ובעזרת מי. 

האם עדיף להצטלם בסטודיו או בשטח? 

אחת מהשאלות שצריך לתת עליהן את הדעת, היא האם עדיף לצלם את התמונות לבוק בת המצווה בסטודיו של הצלם או בוק בת מצוות בטבע. כמובן שאין על כך תשובה אחת נכונה ולכל אופציה הזאת יש יתרונות אחרים. לדוגמא, אם כן תבחרו לעשות את הצילומים בסטודיו של הצלם, תוכלו ליהנות מהשילוב של אפקטים מיוחדים בתמונות. בנוסף, אתם בעצמכם תרגישו בוודאי הרבה יותר בנוח כי אם תבחרו בסטודיו מוביל, התנאים יהיו נעימים. מצד שני, אם תבחרו לעשות את צילומי בוק בת המצווה בחוץ, הרי שהתפאורה תהיה היפה ביותר שאפשר: הטבע עצמו. לכן, אם חשוב לכם שהתמונות יהיו כמה שיותר מיוחדות ויכללו גם אווירה ורקע שונה, הטבע והשטח הם הבחירה הכי טובה שיש. 

מה באמת כדאי ללבוש לצילומים? 

עוד שאלה שצריך לתת עליה את הדעת, היא מה הבת שלכם תלבש לצילומים. זה נכון שהיא כבר בת 12 ויכולות להיות לה העדפות שונות לגבי הלבוש, אך מצד שני, יש כאן משמעות גם לדעת ההורים. מה שבטוח זה שהבת שלכם צריכה להרגיש כמה שיותר נוח בלבוש שאיתו היא תצטלם, כי זה יבוא לידי ביטוי בכל תמונה ותמונה. כמו כן, הלבוש צריך להיות מוכבד ויפה, כי אל תשכחו שאחר כך כל האורחים שלכם ייראו את התמונות האלה. בנוסף לכל אלה, רצוי לבחור בגדים שמחמיאים לבת שלכם הן מבחינת הצבעים והן מבחינת הסגנון. 

באיזה צלם כדאי לבחור? 

לבסוף, כשחושבים על בוק לבת מצווה חייבים להתייחס גם לשאלה באיזה צלם בוחרים. זה שיש הרבה צלמים שמגיעים עם פרסום ושיווק זה טוב ויפה, אך האם הם הכי טובים שיש? והאם גם עבור בוק בת המצווה של הבת שלכם הם יוכלו להתאים? לא תמיד זה כך. לכן, כאשר מדברים על צילומי בוק בת מצווה, מאוד מומלץ לבדוק שאתם בוחרים בצלם הטוב ביותר. אומנם זה נכון שלא פעם תשלמו קצת יותר אם תבחרו בצלם מוכר ובעל ניסיון, אך מצד שני, צלם כזה לרוב גם יגיע לתוצאות יותר טובות. חשוב לבדוק לא רק מה הסכום שגובה מכם הצלם, אלא גם לראות שאתם מבינים מה כלול בשירות. לדוגמא, האם הצלם יצלם רק את הבוק עצמו? או שהוא מציע להגיע ולצלם גם את האירוע? לכל צלם אירועים כזה יש שיטת עבודה קצת שונה ולכן חשוב לעצור על כל פרט קטן שיכול להיות משמעותי עבורכם. אתם תראו שאם תבחרו צלם מוצלח, לוקיישן טוב ובגדים יפים – בוק בת המצווה יהיה מרשים ביותר וישמש כמזכרת יפה לשנים רבות. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך