קרב גרסאות בין אלירן חובה למשטרה בנוגע למטען החבלה שמיוחס לו

DNA של אלירן חובה אשר נמצא על איזולירבנד שליפף מטען חבלה גרם למשטרה להאשימו בהחזקת המטען. חובה מצידו טוען "המשטרה מתנכלת אלי"
צילום: דוברות המשטרה.

כתב אישום חמור שהוגש בשבוע שעבר בגין החזקת מטען חבלה כנגד אלירן חובה (35) מאשדוד, פתח קרב גרסאות בין המשטרה לבין הנאשם, הטוען שהמשטרה מזה זמן מה מתנכלת אליו באופן אישי.

המטען המדובר התגלה בתאריך ה30.04 מתחת לרכב באזור התעשייה ומאז ניסתה המשטרה לפצח למי שייך המטען. בשבוע שעבר הודיעה המשטרה כי עלתה על זהות בעל המטען וייחסה אותו לאלירן חובה בעקבות דגימת DNA שלו אשר נמצאה על איזולירבנד אשר היה מלופף על המטען.

חובה אשר עצור כבר בתיק אחר יחד עם אחיו יניב ששוחרר השבוע למעצר בית טוען באמצעות עורך דינו נס בן נתן שאין לו שום קשר למטען והמשטרה ניזונה בעניינו כבר תקופה ארוכה משמועות מודיעיניות כוזבות. בתגובה למציאת הDNA על האיזולירבנד אמר נס בן נתן בשם מרשו לאשדוד אונליין: "מציאת הDNA לא מעידה בכיהוא זה על קשר בין מרשי ובין המטען. מדובר בדבק שיכול לעבור כמה ידיים עד שמאן דהוא החליט ללפף בעזרתו מטען, כמובן שאין פה שום ראיה על קשר למרשי ואנו סמוכים ובטוחים שבית המשפט ישים ליבו לעניין. כבר תקופה ארוכה שמרשי נעצר בהאשמות שווא והתחושה היא שהמשטרה מתנכלת אליו בעקבות ידיעות מודיעיניות כוזבות אשר אין כל קשר בינם לבין מרשי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך