עיריית אשדוד מנגישה את החוף לנכים

השנה שודרגו שבילי הגישה עד לקרבת קו המים. השבילים יהיו מותאמים גם לעגלות תינוקות וגם לירידה לכסאות גלגלים. אריה תורג’מן ,מנהל אגף החופים בעיריית אשדוד:  "אשדוד,מובילה כבר מספר שנים את נושא ההנגשה של חופי הרחצה".

בכל שנה אגף החופים של עיריית אשדוד מפיק לקחים ורמת השירות עולה משנה לשנה. כעת, עיריית אשדוד – אגף החופים, הציב שבילי הנגשה חדשים בצבע הלבן ויהיו מותאמים גם לעגלות תינוקות וגם לירידה לכסאות גלגלים .

אגף החופים בעירית אשדוד, הנגיש עד היום כ-300 בקשות לכניסה למים באמצעות התוכנית שהייתה הראשונה בישראל. השנה גם שודרגו שבילי הגישה עד לקרבת קו המים. תוכנית "מנגישים ומגשימים לך את הים" פועלת באשדוד, שהייתה העיר הראשונה בישראל שהנגישה את הכניסה למים במספר אמצעים והמרכזי היה כיסאות גלגלים צפים אשר איפשרו כניסה למים באמצעות ישיבה על כיסא ציפה. כל זאת בוצע באמצעות עובדי אגף החופים, מתנדבים וגולשי הגלים של אשדוד אשר נרתמו להפעלת התוכנית שבעיקרה כניסה וליווי למים של אדם עם מוגבלות פיזית.

אריה תורג’מן ,מנהל אגף החופים בעיריית אשדוד:  "אשדוד,מובילה כבר מספר שנים את נושא ההנגשה של חופי הרחצה המוכרזים וכחלק מכך זוכה כבר 6 שנים ברציפות בשבעה דגלים כחולים. בכל פתיחת שנה אנו זוכים לקבל פניות מכלל רחבי המדינה של אנשים עם מוגבלויות המקשים להגיע לחופי אשדוד ולהכנס למים . הסיפורים הם תמיד מרגישים ואנחנו תמיד שמחים להגשים חלומות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך