אין רכבת, חתונות עד 250 אורחים

חיכיתם שהרכבת תחזור? מסתמן שתצטרכו לחכות. נראה כי הענף היחיד שצפוי להיפתח מחדש הוא אולמות האירועים. בינתיים, בזמן שהרכבת מושבתת, שר הבריאות אדלשטיין: "לפתוח את המשק ולחזור לאכיפה חריפה"

הרכבת עוד לא באה. תצטרכו לחכות לשובה. מסתמן  שקבינט הקורונה צפוי להורות על דחיית הפתיחה של כל הענפים שטרם חזרו לשגרה. עם זאת, השרים יאשרו להפעיל אולמות אירועים בכפוף להנחיות הריחוק, כדי לאפשר חתונות של עד 250 אורחים.

המשמעות: רכבת ישראל לא תפתח מועד שנקבע על-ידי משרדי התחבורה והבריאות ויחכו למועד אחר. מופעי התרבות והתיאטרון, כמו גם בתי הקולנוע, שהיו מתוכננים להתחדש ב-14 ביוני יידחו גם הם.

שר הבריאות יולי אדלשטיין: "המשטרה חייבת לחזור לאכיפה חריפה בקניונים, באוטובוסים, ברכבות, במסעדות, בגני האירועים ובכל מקום כדי להחזיר את הציבור למשמעת ולאפשר לנו להמשיך את פתיחת המשק, כולל של הרכבת במתווה שסיכמנו עם משרד התחבורה, אבל יחד עם כמה שיותר בדיקות, הגברה משמעותית של האכיפה ועוד הסברה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך