מאות הגיעו ללוות את יהודה בילוג בדרכו האחרונה

מאות בני משפחה, חברים, בני נוער ועוד רבים אחרים הגיעו ללוות את הנער יהודה בילוג ז"ל בדרכו האחרונה בבית העלמין באשדוד

הטרגדיה בחוף הקשתות מגיעה אל סיומה היום בבית העלמין באשדוד, בשעה זו מובא למנוחות הנער יהודה בילוג כמאות בני נוער, חברים, בני משפחה ורבים מהקהילה הפיליפינית הגיעו ללוות אותו סדרכו האחרונה. גם ראשי העיר של אשדוד ורחובות הגיעו לבית העלמין וראש העיר של רחובות, רחמים מלול ספד לו: "כואב לראות את ארון הקבורה לפנינו, אני רוצה להודות לעיריית אשדוד, מועצה הדתית אשדוד וזק"א על כך שנרתמו להביא את יהודה לקבורה יהודית, העיר רחובות מודה לכם על כך". מלול הוסיף ואמר: "כואב לראות את ארון הקבורה לפנינו, אני רוצה להודות לעיריית אשדוד, מועצה הדתית אשדוד וזק"א על כך שנרתמו להביא את יהודה לקבורה יהודית, העיר רחובות מודה לכם על כך".

נציגת בית הספר אביבה חדד ספדה לו ואמרה: "החיוך שלך, החברות, הדאגה, האישיות שלך הם אלו שנותנים לנו את הכח להתמודד עם לכתך, מי יצן ותכונות אלה יהוו מקור השראה עבורנו, לנצח תהיה בליבנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך