שינוי במתכונת הלימודים בעקבות החשש מהתפרצות נוספת

החשש מהגל השני, הביא את ראש העיר לקבל החלטה בנוגע למסדות חינוך, זאת על רקע התחלואה ההולכת וגוברת ברחבי הארץ בעיקר במוסדות החינוך
ד"ר לסרי: "אנא, שמרו על עצמכם. הנחיות ההתגוננות מצילות חיים"
ראש העיר עם אנשי פיקוד העורף. (צילום: עיריית אשדוד)

ראש עיריית אשדוד -ד״ר יחיאל לסרי הודיע היום כי "מערכת החינוך באשדוד עוברת השבוע ללמידה היברידית", כאשר הכוונה היא שילוב למידה בכיתה עם למידה מרחוק.

ראש העיר הודיע כי "לאור העליה המדאיגה בהתפשטות נגיף הקורונה במערכת החינוך, וכדי להקדים תרופה למכה, הנחיתי את מנהל החינוך להעביר החל מהשבוע, את חטיבות הביניים והתיכונים שלנו באשדוד ללמידה היברידית, כאשר גני הילדים, בתי הספר היסודיים והצהרונים בעיר, ימשיכו לפעול במתכונת הנוכחית".

ראש העיר הוסיף וכתב "הקורונה עדיין איתנו ומחייבת מענה גמיש בהתאם להתפתחויות. לכן, בתיאום עם משרד החינוך, נעביר את חטיבות הבינייים והתיכוניים למתכונת למידה המשלבת למידה מרחוק עם למידה בכיתות קטנות ולפרקי זמן קצרים. באופן הזה אנו מבקשים לצמצם את החשיפה האפשרית ולמנוע הדבקה".

לסיום הוסיף "אנא הקפידו על חבישת מסכה, היגיינה ושמירת ריחוק חברתי. כי אם לא נהיה בסדר- נהיה בסגר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך