הרב עובדיה דהן: "הנחיתי לקבור את הנער יהודה בילוג בחינם באשדוד"

לאחר הפרסומים מהבוקר שמשפחתו של יהודה בילוג מגייסת כספים לאחר שלא רצו לקבור אותו בחינם מכיון שאינו יהודי ואין לו תושבות, תוקף הרב דהן: "לא היה ולא נברא" - בסופו של דבר, בילוג ז"ל יקבר היום בבית העלמין באשדוד בחלקת חסרי הדת

לאחר הפרסום של תמיר סטניימן הבוקר, בו פורסם שהביטוח הלאומי מסרב לקבור את הנער יהודה בילוג משום שאינו יהודי ואין לו תעודת תושב ולכן הוריו אוספים תרומות להביאו לקבורה, מגיב יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן לדברים וטוען "לא היה ולא נברא".

בראיון לאשדוד אונליין אומר הרב דהן: "הפרסומים מהבוקר שקריים לחלוטין! מעולם לא ביקשנו כסף במקרים של סיפור טראגי כמו זה".

אז מה בעצם קרה שם עם הקבורה שלו?
הרב דהן: "לאחר מציאת הגופה פנינו לחברה קדישא ברחובות וביקשנו שיקבר שם בגלל שהוא תושב רחובות, הם ענו לנו שאין אצלם חלקה של חסרי דת והם קוברים חסרי דת בבאר שבע. מיד הנחיתי לקבור את הנער בחלקת חסרי דת באשדוד ללא שום עלות כספית כל הפרסומים על קשיים בקבורה הם שקריים, ליבנו עם המשפחה ומעולם לא הקשינו על קבורה".

על פי החוק אדם שנפטר באשדוד יכול להיקבר באשדוד ולמרות שאפשר לדון האם חוף הים נחשב לאשדוד או לא החליטו במועצה הדתית לא להערים קשיים והנער יקבר באשדוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך