השאירו נקודות לאקסית. אשדוד נוצחה 3:0 על ידי קרית שמונה קבוצתו בעבר של בן שמעון

מ.ס אשדוד רצתה לחזור עם נקודה מהמשחק מול האקסית של המאמן רן בן שמעון - קרית שמונה. אבל חזרה עם הפסד 3:0. אשדוד המאוכזבת מההפסד, צריכה ניצחון בשבת על נס ציונה לסגור סיפור מעשית בליגת העל.
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

רן בן שמעון חזר למקום בו עשה היסטוריה – קרית שמונה. בן שמעון שב הפעם כמאמן מ.ס אשדוד ולא רצה להשאיר את הנקודות בקרית-שמונה, עם כל הכבוד להיסטוריה. קרית שמונה מצידה לא התעניינה בהיסטוריה. היא הייתה זקוקה בצורה נואשת לנקודות בכדי לא לרדת ליגה. בסיום זה נגמר עם ניצחון של קרית-שמונה 0:3, שקיבלה עוד אוויר מההקבוצה של האקס שלה, בן שמעון.

אחרי 8 דקות במשחק, היה זה גורדנה עם האיום הראשון במשחק בבעיטה מ-18 מטרים שעברה ליד הקורה של קרית שמונה. 4 דקות אח"כ דין דוד בעט כדור שטוח, ברטקוס קלט. אבל בדקה ה-19 דווקא קרית-שמונה כבשה לאחר שמוחמד שכר בהזדמנות הראשונה של קרית-שמונה, העלה אותה 0:1, לאחר שליטה של אשדוד.

מאמן אשדוד רן בן שמעון הגיב בשני חילופים לשער של קרית-שמונה, כשהכניס את אלאבי לקישור ואת מונטריי קמהאני להגנה. אשדוד המשיכה להחזיק יותר בכדורד, אבל השער נפל שוב בצד השני. אסמעיל ריאן (41) ניצל איבוד כדור בכדי להגיע מול רועי משפתי וקבע 0:2.

רועי משפתי. הוציא 3 כדורים מהרשת (צילום: טל אקוקה).

את המחצית השנייה פתחה אשדוד בשער של בריהון (63) בחצי מספרת מקרוב, אבל השופט זיו אדלר החליט לפסול בעקבות עבירה של ברדע על דיניז ברחבה. אשדוד קיוותה למהפך אולי כמו שהיה מול רעננה. בן שמעון הכניס את בילו המהיר בהתקפה במקמו של אבו עקל בקישור האחורי בניסיון אחרון לחזור למשחק.

2 דקות אחרי השער שנפסל לבריהון, הוא היה קרוב לאחד אחד, אבל זה היה רק ליד הקורה של קרית-שמונה. בעוד אשדוד הייתה קרובה כל הזמן, קרית-שמונה הייתה תמיד במקום. חליחאל כבש את השלישי במתפרצת של קרית-שמונה וסגר סיפור עם 0:3. אשדוד תחפש את הניצחון שישאיר אותה בליגה במשחק בשבת מול נס ציונה.

מ.ס אשדוד: משפתי, מור עדרי (אלאבי, 34), בן זקן (רנאן, 78), ברדע, אוואני, גיל כהן (קמאהני, 34), גורדנה, אבו עקל (בילו, 64), אזולאי, יחזקאל (בריהון, 46), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך