סוף עצוב: נמצאה גופתו של יהודה בילוג בן ה-14

נמצאה גופתו של הנער יהודה בילוג בן ה-14, לאחר שגופתו נפלטה לחוף יא' - הודעה נמסרה למשטרה

לפני זמן קצר התקבל דיווח כי גופת נפלטה בחוף יא'. כוחות משטרה והצלה הוזעקו למקום במהירות. לאחר בדיקה שנערכה על ידי המשטרה, זוהתה גופתו של הנער יהודה בילוג בן ה-14 שנעלם לפני יומיים.

מהמשטרה נמסר: "בהמשך לחיפושים נרחבים שנערכו משלשום בערב, אותרה לפני זמן קצר גופתו של הנער שנסחף לים וטבע באשדוד.ההודעה המרה נמסרה למשפחתו אנחנו משתתפים בצער המשפחה".

מדוברות מד"א נמסר : בשעה 15:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על נער שנמשה מהים מחוסר הכרה לחוף י"א באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על נער כבן 14 ללא סימני חיים וקובעים את מותו. נדב

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א אוראל אסולין סיפר: "כשהגענו לחוף ראינו את הנער שוכב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה לאחר שאזרחים משו אותו מהמים. זו טרגדיה קשה, לפני יומיים בשעות הערב שהוזעקתי לחוף לאירוע הטביעה והתברר הוא נעדר התפללתי לשלומו וקיוויתי לנס אבל לצערי היום הוא אותר ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

מזק"א נמסר: "אשדוד, חוף י"א, אזרח שחלף סמוך לקו החוף זיהה גופה סמוך למים. צוות זק״א אשדוד בדרכם לטפל בכבוד המת".

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך