רן בן שמעון: "יש לנו מטרה לסיים במקום השביעי"

בן שמעון ומ.ס אשדוד יפגשו בשבת (20.00, איצטדיון עירוני קרית-שמונה) את קרית שמונה הנלחמת על חייה בליגה. בן שמעון זכה עם קרית-שמונה באליפות היסטורית בעבר. שלומי אזולאי צפוי לשוב להרכב אשדוד.
בן שמעון.

קבוצת מועדון ספורט אשדוד תצא למשחק חוץ לא פשוט בשבת (20.00,איצטדיון עירוני קרית-שמונה) מול קרית-שמונה הנאבקת על חייה בליגה. אשדוד לא חוששת מירידה, אבל עדיין תרצה לחזור לפחות עם נקודה מהמפגש הזה ולא להתקרב אפילו לתחתית. מי ש"יחזור" לקבוצה בה זכה באליפות היסטורית הוא מאמן אשדוד, רן בן שמעון שהתייחס למשחק:

מאוד מרגש אותי לחזור לקריית שמונה. יצא לי לחשוב על זה לפני כמה ימים. אני בן אדם שפחות מתעסק בנוסטלגיה אבל קרית שמונה זה מועדון מאוד יקר ללבי, אבל אני עדיין מקצוען ורוצה לנצח כל משחק. בוודאות רק משהו יוצא דופן יכול לסבך אותנו בתחתית אבל מי כמונו יודעים שקורים דברים גם שהם לא הכי סבירים שיקרו ואני פה בשביל לשמור שלא ניתן לתא קטן במוח שלנו להיות חלשים. אנחנו הולכים למשחק קשה ועדיין יש לנו מטרות להגיע כמה שיותר למעלה ואפילו לסיים במקום השביעי. יש לנו קבוצה טובה שראויה למקום הזה ולכל משחק אנחנו נבוא מוכנים"

על העבודה שיישחק מול קבוצה שנחלמת על חייה בליגה אמר: "אני לא חושש מקושי. קושי מאתגר אותי. אנחנו לוקחים את המשחק מאוד ברצינות, עם גישה רצינית".

לגבי ההרכב שיישחק, הרי שיהיה דומה מאוד להרכב שפתח בניצחון 2:3 על רעננה. שינוי אחד יתבצע בכל זאת כשהקשר שלומי אזולאי שפתח על הספסל בגלל פציעה, נכנס במחצית השנייה והיה מהבולטים בחזרת הקבוצה מפיגור 2:0 לניצחון, יחזור להרכב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך