יו"ר מנהלת סל נשים לשר הספורט: לא נפתח עונה אם לא יהיה תקציב של 12 מיליון שקל

יו"ר מנהלת הליגה הילה קניסטר בר דוד אמרה לאחר הפגישה: "הצגתי לשר את הצרכים המיידים של כדורסל הנשים. אני בהחלט רואה בשר טרופר שותף לדרך שלנו, ליצירת השינוי הנדרש ביחס לספורט הנשים בישראל". הליגה אמורה להפתח ב-12.10.
קניסטר והשר טרופר. צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל.

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל הילה קניסטר בר דוד, נפגשה היום עם שר התרבות והספורט החדש, ח"כ חילי טרופר. השניים שוחחו  על דרכים לקידום כדורסל הנשים, ולצמצום הפערים החברתיים והתקציביים, בין נשים לגברים בספורט בישראל.הצדדים סיכמו על המשך שיתוף פעולה לגיבוש תכנית מקצועית ותקציבית, לקידום ספורט הנשים בישראל בדגש על כדורסל הנשים – ענף ספורט הנשים הגדול והמוביל בישראל. קניסטר בר- דוד אמרה את הדבירם גם בתכנית הספורט 'ספורטסידי' ב'אונליין טי וי'.

יצויין כי במהלך הפגישה עידכנה קניסטר בר דוד את השר כי מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל החליטה בישיבתה אתמול  (יום ד') שלא לפתוח את עונת המשחקים הקרובה 2020/2021  אם המנהלת לא תתוקצב בסכום שלא יפתח מ- 12 מיליון ₪ על ידי הגורמים המתקצבים את הספורט בישראל. הליגה מתוכננת להיפתח ב-12 באוקטובר.

יו"ר מנהלת הליגה הילה קניסטר בר דוד אמרה לאחר הפגישה: " ברכתי את השר טרופר על כניסתו בימים אלה לתפקיד שר התרבות והספורט. התרשמתי שהשר וצוותו נכונים לעבודה מאתגרת וקשה. השר הפגין בקיאות רבה בפרטים, וגילה גישה עניינית וערכית. הצגתי לשר את הצרכים המיידים של כדורסל הנשים.אנו נעמוד בקשר בימים הקרובים עם לשכת השר לטובת גיבוש מענה על ידי המשרד. אני בהחלט רואה בשר טרופר שותף לדרך שלנו, ליצירת השינוי הנדרש ביחס לספורט הנשים בישראל" . השר טרופר אמר ליו"ר המנהלת במהלך הפגישה ש"הוא מתחייב לפעול לשיוויון גם בספורט".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך