כניסות חדשות למתחם הסטאר סנטר

עיריית אשדוד בשיתוף הנהלת ה"סטאר סנטר" החליטו על פתיחת שתי כניסות חדשות למתחם הקניות להקלה על הנהגים המגיעים לאזור
סלילת כבישים

בעקבות עבודות תשתית של יובלים ולקראת עבודות פיתוח נוספות של נתיבי תחבורה ותשתיות חכמות על ציר ז'בוטינסקי הצפויות להתחיל בקרוב, החליטה העירייה להיערך מבעוד מועד לשינויים בהסדרי התנועה הצפויים במקום, ומתוך מחשבה על נוחות הנהגים ועל מנת להקל על דרכי הגישה למתחם "סטאר סנטר" הוחלט ביחד עם הנהלת המתחם על פתיחת שתי כניסות חדשות נוספות, שיקלו על הכניסה והיציאה מהמקום.

כבר היום, יום ה' (04.06) יחלו עבודות שיימשכו כשבועיים להכשרת כניסה מערבית, ישירות משדרות הרצל אל ככר פנימית המקשרת בין יוחננוף, אלדן ומבנה חדר הכושר "סוואט סטאר".

במהלך חודש יולי צפויות להתחיל עבודות לפתיחת כניסה צפונית, משד' בן גוריון, בנקודה המקשרת בין שני חלקי המתחם (מאחורי טיב טעם) ומתחברת לכיכר המרכזית, מול הכניסה הראשית מכיכר יוספטל. בכך למעשה יהיו למעשה שש כניסות למתחם סטאר סנטר, שיאפשרו תנועה חופשית אל ומחוץ למקום גם במהלך העבודות ברחוב ז'בוטינסקי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך