גננת מאשדוד חלתה בקורונה – 75 ילדי הגן נכנסו לבידוד
הקורונה ממשיכה להתפשט, גננת שחלתה בקורונה הכניסה את 75 ילדי הגן לבידוד, בבוקר כולם יבדקו. גן נוסף נסגר לפנים משורת הדין בעקבות חשש לקורונה, לאחר תוצאה חיובית לאחת מבנוציה של מטפלת בגן

הערב הוחלט בעיריית אשדוד על סגירת גן חזון מאיר, זאת בשל גננת שחלתה בקורונה. בהתאם למדיניות העירונית ולהנחיית ראש העיר, הוחלט על סגירת הגן . 75 ילדי הגן והצוות החינוכי יעברו כבר מחר בבוקר בדיקות.
מחלקת הבריאות של עיריית אשדוד, מלווה את ההליך ופועלת מול קופות החולים במטרה לתאם את זמני הבדיקות מוקדם ככל הניתן.
נמשיך לעדכן בהמשך להתפתחויות .
בתוך כך, בת של מטפלת במעון השיקומי יובלים שברובע ה' חלתה בנגיף הקורונה, בהתאם למדיניות העירונית ולהנחיית ראש העיר, הוחלט על סגירת מעון השיקומי עד לקבלת תוצאות בדיקת המטפלת שביתה חולה מאומתת.





