הזוג עמד להנשא, אבל הטבעות נגנבו לו

משטרת ישראל עצרה חשוד מאשדוד, בהתפרצות לדירה בעיר, במהלכה נגנבו טבעות נישואים לזוג שעומד להתחתן בקרוב. הטבעות נתפסו והוחזרו לזוג הצעיר. מעצרו של החשוד הוארך.

בתאריך 30/5/2020 בסמוך לשעה 22.00 התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות התפרצות לדירה באשדוד ברובע א'.

שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום מיד ופגשו בצעירה, אשר סיפרה כי נגנבו מדירתה טבעות נישואים שלה ושל בן זוגה, אותן רכשו לקראת חתונתם, שאמורה להתקיים בעוד שבועיים.כמו כן נגנב מהדירה מחשב נייד וסכום כסף של אלפי שקלים.

שוטרי משטרת ישראל החלו במידי בביצוע פעולות חקירה אופרטיביות ומהירות והגיעו לזהותו של החשוד.

אתמול, שלישי, הוא אותר ונעצר באשדוד על ידי הבלשים ובכליו נתפסו הטבעות שנגנבו, מחשב נייד וסכום כסף של אלפי שקלים.כמו כן נתפס חומר חשוד כסם וסכין.

צילומים: דוברות המשטרה.

החשוד(בשנות ה30 לחייו),תושב אשדוד, נלקח לחקירה במשטרת אשדוד. היום הוא הובא לדיון בבית משפט השלום באשקלון ומעצרו הוארך עד לתאריך 7/6/2020. הטבעות הוחזרו לזוג הצעיר, החחקירה נמשכת.

מהמשטרה נמסר: ״משטרת ישראל תפעל בכל דרך ואמצעי העומד לרשותה על מנת להביא למיצוי הדין עם אלו הפוגעים בביטחון הציבור וברכושו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך