לצאת לטיול בנוחות: המדריך לטיולים עם הבייבי

אם אתם אמא ואבא שאוהבים טיולים וחוויות, אתם בוודאי מחפשים אחר מנשא נוח ומגן שיאפשר לכם לטייל בנחת עם תינוקכם. טיול עם תינוק בטבע הוא זמן איכות מעולה וזה הזמן להבין כיצד תוכלו להפוך אותו גם לפרקטי ונעים יותר, מבחינת נשיאת התינוק והשמירה על בטיחותו. 
צילום: דונאל נחום הוכשטט

מה בודקים לפני הכל?

לפני היציאה למסלול, חשוב שתבדקו את אורך המסלול וטיבו: האם יש בו צל? האם תוכלו לעצור למנוחה ולפרוש מחצלת או שמיכה? האם קיימות עליות או מורדות שיקשו עליכם לטייל עם המנשא?

אם יש ילדים נוספים בבית, ייתכן שתרצו לבצע טיולים בעגלה או במנשא לתינוק נוסף ולכן בדקו שהמסלול מתאים לעגלה, או לשני בני הזוג במצב של תינוק במנשא לכל אחד מהם. העגלה היא רעיון נפלא למצב שבו התינוק מתעייף ואם יש בה די מקום, אפשר להעמיס עליה את הציוד. 

מה מאפיין מנשא טוב? ואיך משלבים אותו עם תיק הגב? 

כל טיול עם ילדים ותינוקות יצריך כמובן ציוד רב ולכן כדאי שתסתפקו במינימום הדרוש. אחד היתרונות הטובים של מנשאי הטיולים הוא שחלקם מגיעים עם תיק מובנה שאפשר לאפסן בתוכו ציוד חשוב מבלי לסחוב תיק נוסף על הגב או הבטן. אם בכל זאת קורה שאתם סוחבים עליכם גם תינוק וגם את התיק, רצוי שהתינוק ימוקם מלפנים ותיק הגב מאחור, כדי שחלוקת העומסים תהיה מוצלחת יותר. מעבר לכך, זה פשוט נוח יותר: תיקי הגב מותאמים לגב המטייל, בעוד שמנשאי הילקוט בנויים ארגונומית גם לנשיאה קדמית. 

מטיילים "מתחילים"? טיילו קודם כל בקטן

להורים רבים קוסם הרעיון של טיולים ארוכים בטבע, בקניון או בפארק יחד עם התינוק או הפעוט במנשא. אך אם אינכם מורגלים בנשיאה זו באופן יומיומי, חשוב שתתחילו מטיולים קצרים וממוקדים שבהם לא תתעייפו ותתקשו יתר על המידה, בייחוד אם תינוקכם מאבד את הסבלנות. בהמשך תוכלו להאריך את המסלול והשהות במנשא בהדרגה, להתחלף ביניכם בנשיאה ולהיות מיומנים יותר בעצירות וחילוץ מהמנשא לטובת מנוחה. 

לטייל בנוחות ובכיף – רק עם מנשא Cococho!

אם אתם מחפשים מנשא נוח, בטיחותי, מערסל ומרגיע בעת השהות של תינוקכם בו וכמובן נוח במיוחד על הגב – מנשא הטיולים Cococho הוא הבחירה החכמה. המנשא בפיתוח פטנט כחול-לבן, מתאים לתינוקות מגיל לידה עד 18 ק"ג (גיל 3-4) ומציע חלוקת משקל ממוטבת ועמידות מלאה בשימוש שוטף. שיטת הלבישה קלה ומהירה, כוללת חגורת מותן דינמית שתאפשר נשיאה בתנוחה הפיזיולוגית המומלצת בהתאם לגיל התינוק ואפשרות להניק בתוך המנשא. מנשא קוקוצ'ו הוא עוד מוצר מעולה ואיכותי שמשווקת חברת הפארם  https://ucare.co.il ומותאם במיוחד לאקלים הישראלי על ידי הרכבתו מרשת כותנה וחומרים "נושמים". חולמים על טיול מהנה ונטול מאמץ, בטיחותי וחווייתי? צאו לטייל עם קוקוצ'ו ותיהנו מהרגע הראשון! 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך