שלומי אזולאי: "ראיתם פה חבורה של גברים"

לאחר המהפך בניצחון 2:3 על רעננה בשלישי. המאמן רן בן שמעון: "הלב הגדול של כולם ניצח את המשחק". אשדוד תצא בשבת למשחק חוץ מול קרית-שמונה מהתחתית.
אזולאי. (צילום: טל אקוקה).

במ.ס אשדוד שמחו אתמול, שלישי, לא רק מהניצחון, אלא גם מהדרך. הקבוצה חזרה מפיגור לניצחון, מה שלא עשתה כל העונה. המאמן רן בן שמעון ואחד מהשחקנים הבולטים במשחק, הקשר שלומי אזולאי, התייחסו למה שהיה.

רן בן שמעון: "אנחנו תמיד מחפשים לשחק כדורגל, גם ב-2:0 הרגשנו שזה אפשרי. אלה דברים שלא עשינו בעבר, אבל אלה דברים שנעשה עוד בעתיד. זה ניצחון גדול. הלב הגדול של כולם ניצח את המשחק היום. עברנו שבוע מאוד אמוציונלי, ולבוא ולהתרכז בכל זאת במשחק כזה, בפיגור כזה, זה אופי גדול מאוד של השחקנים. יש פה הרבה שחקנים שבמצבים כאלה בחיים היו מתפרקים, מאשימים את השופט או את מזג האוויר, אבל חזרנו והתאוששנו. העניין הוא כמה מהר קמים ואיך קמים, וקמנו יפה".

שלומי אזולאי: "הניצחון הזה מתוק, אין כיף כזה. לא התאמנתי סדיר בימים האחרונים, אבל אני שמח שעליתי ועזרתי לקבוצה לנצח.  גם בפיגור 2:0 לא הורדנו את הרגל מהגז, כי שרן בן שמעון מחפש בקבוצה הזאת. הצלחנו לחזור ל-2:3 וזה מתוק. תמיד אנחנו מאמינים, אשדוד נבנתה כקבוצה מאוד כשרונית. ראיתם פה חבורה של גברים היום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך