רשמית – עונת הכדוריד הסתיימה. הפועל אשדוד כבר לא האלופה

מכבי ראשל"צ הוכרזה כאלופה. החלטות הנהלת איגוד הכדוריד שהתקבלו מסכמות את עונת המשחקים שנקטעה במשבר הקורונה באמצע חודש מרץ, ומתייחסות לעתיד העונה הבאה.
כבר לא אלופה. הפועל אשדוד.

הנהלת איגוד הכדוריד התכנסה לאשר את המלצות הנוגעות לסיומה הרשמי של העונה הנוכחית, וההערכות לקראת העונה הבאה.
ההנהלה אישרה באופן רשמי את סיום העונה שנפסקה באמצע חודש מרץ, עם פרוץ משבר הקורונה. ההחלטה כוללת קביעת אלופות בליגות (מגילאי נוער ונערות ומעלה), הקפאת הירידות ועלייה של קבוצות.

בהיבט של ליגת ווינר המשמעות היא שמכבי ראשל"צ שהייתה במקום הראשון, ועם אחוזי צבירת הנקודות הגבוהים ביותר, מוכתרת כאלופה. גם בליגת הנשים. בכל הקשור להפועל אשדוד, הרי שנקבע עתה רשמית עם ההחלטה הזו שהיא לא האלופה.

במבט למבנה ליגת העל לגברים בעונה הבאה, הוא יכלול 13 קבוצות עם עלייתה של מכבי ת"א שהייתה במקום הראשון בלאומית בזמן העצירה והישארותה של מכבי דימונה. בהמשך תידון תוכנית המשחקים לעונה הבאה, לאחר רישום הקבוצות ובליגת ווינר שוקלים לשוב לשיטת משחקים בת סיבוב אחד, חלוקה לבית עליון ותחתון ולאחריהם סדרות הפליאוף. במהלך החודש ייקבע מועד לפתיחת העונה הבאה.

כמו כן, הוחלט לקיים את גמר גביע המדינה לגברים (בין הפועל אשדוד למכבי ראשל"צ) לפני פתיחת העונה הבאה. ועדת נשים ביקשה לדון ולהעלות לסדר היום בישיבה הבאה האם לקיים גם את גמר הגביע לנשים. כמו כן ההחלטה שנקבעה לפני שנה על רישום של עד 3 זרים בקבוצה בליגת העל (החלטה שתוקפה עד לסיום העונה הבאה) נותרה בתוקף.

הנהלת האיגוד אישרה עקרונית את המלצת הוועדה המקצועית ו-ועדת הנשים להאריך את חוזיהם של מאמני נבחרת ישראל אולג בוטנקו ואסף לוי ומאמן נבחרת הנשים ראובן יוספולסקי, בכפוף למו"מ הכספי שייערך עימם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך