משרד הבריאות מפרסם: עליה במספר חולי הקורונה באשדוד

על רקע החשש מהגל השני של מגפת הקורונה, נרשם היום זינוק במספר החולים בעיר, לאחר ששמונה חולים חדשים התגלו בפחות משלושה ימים

הזינוק במספר חולי הקורונה בכל הארץ נותן את אותותיו גם בעיר אשדוד, מנתוני משרד הבריאות שמתפרסמים הארץ על כמות החולים בכל ערי הארץ, עולה שבשלושת הימים האחרונים נוספו שמונה חולי קורונה בעיר אשדוד.

מנתוני משרד הבריאות שפורסמו בתאריך ה- 31.5 עלה כי באשדוד היו סך של 296 חולים, בדו"ח שפורסם הערב עולה כי עד כה נדבקו 304 מתושבי העיר אשדוד בנגיף הקורונה, עליה של 2.4 אחוזים מאז הפעם הקודמת בה נבדק המספר.

מהדו"ח שפורסם הערב עולה כי עד כה בוצעו באשדוד 11,538 בדיקות לתושבי העיר, כאשר 304 נמצאו חיוביים, כאשר אחד מהם נפטר, במקביל 273 מתוכם כבר החלימו, מה שמצביע על 30 חולים פעילים בלבד באשדוד.

בתוך כך מניין החולים החדשים בישראל עלה היום ב- 72, לעומת 21 שהחלימו ו- 2 שנפטרו ביממה האחרונה, מה שמצביע על 2,055 חולים שנותרו בישראל נכון להיום.

צילום: משרד הבריאות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך