חזרו במהפך. אשדוד חזרה מפיגור של 2 שערים לניצחון 2:3 על רעננה.

מ.ס אשדוד חזרה בגדול לליגה עם ניצחון ומהפך של 2:3. זה התחיל עם 2 שערים מפתיעים של רעננה ויתרון מוקדם של 0:2, אבל נגמר בניצחון 2:3 לאשדוד עם שער ניצחון של דין דוד בתוספת הזמן. אשדוד בדרך לעוד עונה בליגת העל.
משפתי לא מונע את השער של שמש. (צילומים: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד חזרה בשלישי לליגה בכדי לסיים את העונה. היא פגשה לאחר "פגרת הקורונה" את הפועל רעננה האחרונה בטבלה ואת אייל לחמן, שעד לפני שבועיים עוד היה במחלקת הנוער של אשדוד. המטרה הייתה לנצח את המשחק, להגיע ל-31 נקודות ולמעשה כמעט באופן מעשי להישאר בליגה. זה נפתח ביתרון 0:2 מפתיע לרעננה, אבל נגמר ב-2:3 מדהים בתוספת הזמן לאשדוד. אשדוד עשתה צעד חשוב להישארות בליגה.

מ.ס אשדוד שלטה מהפתיחה ופתחה בלחץ על שער רעננה להשיג גול מהיר. בדקה ה-13 היה זה דין דוד שבעט כדור שנראה הולך לשער, אבל מתאוס בלם רעננה הוציא בראש לקרן. עברה דקה בריהון הגיע לאחד על אחד מול צור והאחרון מנע שער. ההתקפה לא נגמרה וטום בן זקן שחזר לאחר שתקופה ארוכה בגלל פציעה להרכב, המשיך מהאוויר כדור שלא היה רחוק משער מדהים.

אשדוד החזיקה בכדור מרבית הזמן והתקרבה לשער ראשון ומוצדק. רעננה מצידה יצאה למתפרצות שחלק מהן סיכן את שערו של משפתי. בדקה ה-39 בניגוד גמור למה שקרה במגרש עלתה רעננה ליתרון. כדור חופשי נקבע לזכותה לאחר עבירה של בריהון מאשדוד, מרחק 20 מטר משערו של משפתי. עידן שמש בעט מדויק מעל החומה וכבש, 0:1 לרעננה. בדיוק כמו המשפט הידוע – שלא כובשים סופגים. זו גם הייתה תוצאת המחצית.

בריהון מקבל צהוב בעבירה שהביאה לשער של רעננה.

אשדוד רצתה לחזור כמה שיותר, והכניסה למשחק את שלומי אזולאי האיש שלה העונה, שיעשה את השינוי שחסר במחצית הראשונה. בדקה ה-47 דין דוד נגח כדור מסוכן מעל המשקוף, בהתקפה שהתחילה באזולאי. 2 דקות אח"כ כדור של אזולאי הגיע שוב לדוד שעם מעט ריכוז יכול היה להשוות. כמו במחצית הראשונה, אשדוד לחצה ורעננה במצב השני שלה במשחק כבשה. שוב כדור נייח. אור דסה הגביה קרן ומתאוס כבש את השני של רעננה. 0:2. מפתיע!

בדקה ה-65 אשדוד חזרה למשחק. כארם ארשיד בעט ברועי גורדנה ברחבה והשופט בר נתן קבע פנדל מוצדק. גורדנה בעט בעצמו את הפנדל וצימק ל-1:2. המשחק נפתח. בדקה ה-74 נעשה הצדק. שלומי אזואלי שלח כדור מדויק לשגיב יחזקאל שבעט בסיבוב פנימה 2:2. רעננה ירדה למגננה טוטאלית. אשדוד רצתה מהפך. היא לחצה ושוב ושוב, התקרבה, אבל גם כמעט ספגה (82), כשרועי משפתי מנע שער מדסה. 3 דקות לסיום חשבנו שהגיע המהפך כשדין דוד בעט ממטרים לשער רעננה ואסף צור שוער רעננה מנע שער בטוח. אבל בתוספת הזמן זה קרה. עוז בילו הצעיר בישל כדור ענק לדין דוד שבעט מתוך הרחבה פנימה 2:3 לאשדוד. מהפך!!

מ.ס אשדוד: משפתי, בן זקן (עדרי, 75), אוואני (ברדע, 69), גיל כהן, קמהאני, אבו עקל (אריאס, 64), גורדנה, אלאבי (בילו, 64), בריהון (אזולאי, 46), דוד, יחזקאל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך