מנזקי הקורונה: משכן האירועים 'בית האופרה' סוגר את שעריו

עצוב: אחד מאולמות הפאר של העיר אשדוד, שכמעט ואין תושב שלא השתתף באירוע משמח במקום, יסגור את שעריו בעוד כחודש, בעקבות משבר הקורונה שפגע אנושות באולמות האירועים. מנהל האולם נפרד בצער מאחד האולמות הכי מזוהים עם תושבי העיר

מגפת הקורונה הכתה במדינת ישראל ללא רחם, אך אם חשבנו שרק החולים הם אלה שסבלו או יסבלו, מסתבר שהמכה האנושה ביותר מגיעה דווקא לכלכלה הישראלית. בעודנו מתכוננים לגל השני שכבר עומד מחוץ לדלת, אט אט הולכת ומתבהרת עוצמת נפגיעה במשק הישראלי.

אחד הענפים שנפגעו באופן הקשה ביותר הוא אולמות האירועים וכל המשתמע מהם, אין בעל אולם אירועים בכל הארץ שלא ספק מכה אנושה בעקבות ההחלטה לסגור לשלושה חודשים את מקור הפרנסה שלו ושל עשרות משפחות שעבדו בו, וכעת התוצאות של החנק הכלכלי, בתוספת העזרה המינורית מהמדינה, מעמידה את הענף בסכנה ממשית.

כאן אצלנו באשדוד כבר ניתן לראות את הנזק הכלכלי שנוצר מהמגפה הארורה, אחד האולמות המפוארים בעיר אשדוד "בית האופרה" שכמעט ואין אשדודי שלא ביקר בו במסגרת שמחה משפחתית, אירוע מהעבודה או כל סיבה למסיבה אחרת, יסגור את שעריו בעוד כחודש, ויגרום לאשדודים רבים לצער רב.

ראוי וחשוב לציין שבעלי האולם עושים זאת בצער רב, אך לא זונחים את בעלי האירועים שסגרו במקום לתאריכים מאוחרים, אירועים שיבוטלו יטופלו על ידי הצוות הנאמן של המקום, שידאג לסייע להם, לפנים משורת הדין למצא אולם אחר בו הם יקיימו את השמחה הפרטית שלהם.

רון אירמייב מנהל האירועים במקום, פרסם באמצע השבוע האחרון פוסט בדף הפייסבוק ששפך אור על מה שארע והוביל לסגירת אולם האירועים, רון כתב "לחברי, מכריי ובמיוחד לקוחות בית האופרה היקרים לליבי, בתור מנהל המקום והנציג מטעמם אני מפרסם את הפוסט בעקבות פניות טלפון רובות. לצערי הרב בעקבות המצב (קורונה) בית האופרה החליט להפסיק את הפעילות לצמיתות החל מתאריך 9.7.20".

רון הוסיף וכתב "עד התאריך הזה כל האירועים שסגורים יתקיימו במתכונת רגילה, ובצורה הכי טובה שיש בהתחייבות!. כל האירועים שמתקיימים לאחר התאריך שצויין לא יצאו לפועל, ההחלטה הגיעה בלב כבד ובלית ברירה".

מנהל האירועים המשיך והסביר "יש כמה לקוחות שיש להם אירועים בעוד יותר מחודשיים, נתנו להם חודשיים התראה מראש, הם קיבלו את כל המקדמות והצ'קים בחזרה" סיכם רון את הסאגה הכואבת והעבוצה של סגירת אולם האירועים.

לסיום הוסיף רון "סליחה שהגענו למצב הזה אף אחד לא רצה להיות שם, לכל לקוחותיי שהאירוע שלהם יבוטל, יכולים להעזר בי לנסות למצא אולם אחר ולספקים אחרים, לעשות אירוע מחדש אני כאן בשבילכם תהיו רגועים".

הפוסט הכואב ששותף על ידי דף הפייסבוק של משכן האירועים 'בית האופרה', זכה לתגובות עצובות במיוחד של תושבים רבים שעשו את שמחתם במקום במשך שנים רבות, רבים הוסיפו שהמקום הוא ללא ספק אחד מאולמות האירועים המפוארים של העיר אשדוד, שספג מכה כואבת בעקבות המשבר הכלכלי.

צילום: מתוך דף הפייסבוק של בית האופרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך