חיות מחמד ובני אדם – קשר עתיק וחזק

לבני אדם וחיות יש קשר מיוחד מאז ומעולם. בני אדם נעזרו בבעלי חיים כבר בתקופות קדומות. אנשים גידלו בעלי חיים לצרכים שונים כמו: מאכל, חקלאות ופרנסה, הגנה ועוד.
צילום: PIXABAY

בעלי חיים רבים גודלו בבתים של אנשים ובויותו כדי לספק צרכים רגשיים למגדלים שלהם.  תפקיד מיוחד במינו ניתן לקשר בין בני אדם וחיות המחמד שלהם.  כבר במאה ה- 19 הופיעו כלבים המספקים לאדם (בעיקר לעשירים שבהם) מעמד וחברה. קשר עם בעלי חיים מוכר וידוע גם בתחום הרפואה – רפואת הגוף ורפואת הנפש. טיפול בבעלי החיים מקובל יותר ויותר בתחומי הטיפול השונים. קשישים וילדים הזוכים לטפל בבעלי חיים מפיקים תועלת נפשית גדולה. ובעצם קשר רגשי יכול להתקיים אצל כל האנשים בינם לבין חית מחמד.

כיום, כלבים וחתולים הם חיות מחמד מקובלות ונפוצות מאוד.

תחום זה התפתח מאוד בשנים האחרונות ואנשים משקיעים רבות בחיות המחמד שלהם- מטפלים ומטפחים אותן. בעלים של חיות המחמד מעוניינים בטוב ביותר עבור החיה שלהם.

לשם כך נדרשות חנויות שמתמחות בכך כמו https://www.animalshop.co.il/

חנויות אלו מספקות את כל הנדרש לחיות המחמד ואף מדריכות ומכוונות את הבעלים של הכלבים והחתולים.

פעמים רבות מגיע לחנות אדם שלא מודע לכל הצרכים של חית המחמד שלו. הוא זקוק לסיוע והכוונה.

חנויות בעלי החיים מספקות את כל הציוד הדרוש לחיה- כלובים מתאימים, מיטות לכלבים, מזון מותאם לסוג, לגיל ולגודל. צעצועים ואביזרים נלווים, רצועות לכלב, אוכל לחתולים מומלץ ועוד.

המוכרים בחנות נותנים הכוונה מקצועית ויודעים לסייע בהתאמה לכל לקוח. הניסיון הרב, מגוון חברות ויצרניות והתמחויות ספציפיות מעמידות את חנויות בעלי החיים במקום הראשון במתן מענה למגדלי חיות המחמד. לקוחות רבים הופכים לקבועים והיחס הוא אישי מותאם עפ"י צרכים. מוכר בחנות יכול לתת עצה מועילה ולתמוך בעת הצורך. 

אז מה אנו צריכים לחפש בחנות חיות? בראש ובראשונה מזון. ללא מזון חיית המחמד שלנו לא יכולה להתפתח וכמובן להתקיים. מגוון מוצרי מזון זו נישה רחבה שכוללת מאכלים מסוגים שונים תוצרת חברות שונות ויצרניות בארץ ובעולם. אנחנו לא יודעים מה החיית מחמד שלנו צריכה, מה הכי יתאים לה, איזה אוכל הכי מזין ומומלץ כמובן יתאים לכל חיית מחמד ספציפית. בשביל זה חנות החיות המקצועית ביותר תענה לכל לשאלה ושאלה בצורה הכי מקצועית ואדיבה שיש. 

בנוסף למזון כאמור תוכלו למצוא מגוון כלובים ומיטות המתאימים לכל סוג לפי גודלו.

אופנה בקרב חיות מחמד- גם לתחום בעלי החיים יש צד אופנתי: צבע קולר, פרטי לבוש לחיות המחמד, סרטים וקישוטים.

מוצרי טיפוח- לבעלי חיים ובמיוחד כלבים יש נטייה להיות קצת מטונפים בגלל הפרווה שלהם שמתלכלכת. לשם כך חנויות בעלי החיים מספקות סבונים ושמפו המתאימים לכלבים, ובנוסף גם אבקות נגד קרציות ופרעושים או קולרים בעלי ריח נגד קרציות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך