תושב אשדוד כבן 30 נעצר כחשוד בהנחת מטען החבלה באזור התעשייה

משטרת ישראל עצרה חשוד בהובלה והנחת מטען חבלה מתחת לרכב, אשר התגלה באשדוד בשבת האחרונה. אתמול הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע ומעצרו הוארך. הפרקליטות תבקש מעצר עד תום ההליכים.
צילום: דוברות המשטרה.

בשבת האחרונה בשעות הבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות חפץ חשוד באיזור תעשיה בעיר אשדוד. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום באופן מידי, סגרו את הזירה והחלו בטיפול באירוע.במהלך הבדיקה של חבלני המשטרה התברר כי מדובר במטען חבלה והרקע לאירוע הינו פלילי.

במהלך החקירה, אשר נוהלה על ידי היחידה המרכזית של מרחב לכיש, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וביצוע פעולות חקירה רבות ומורכבות, הצליחו החוקרים להגיע לזהותו של החשוד ולאסוף ראיות נגדו. מדובר בגבר בשנות ה-30 לחייו, תושב אשדוד. הוא נעצר והובא לחקירה.

אתמול הובא החשוד לדיון בבית משפט השלום באשקלון, במהלכו הוגשה לבית המשפט על ידי המשטרה הצהרת תובע של פרקליטות מחוז דרום עם כוונה להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. מעצרו של החשוד הוארך עד 04.06.2020.

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה תמשיך לפעול לאיתור וחשיפה של אותם עבריינים המסכנים את שלום הציבור עד להבאתם לדין על מנת למגר את תופעת האלימות והשימוש באמצעי לחימה ולשמור על שלומו וביטחונו של הציבור".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך