רן בן שמעון: "נרגשים לחזור"

מאמן מ.ס אשדוד לקראת משחק החזרה לליגה לאחר משבר הקורונה, בשלישי (19.45, איצטדיון הי"א), מול רעננה. שלומי אזולאי הפצוע ערך אימון מלא, לא תורגל בהרכב, אבל לא ברור אם יפתח או יתחיל בספסל.
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

קבוצת מועדון ספורט אשדוד, תחזור בשלישי לשחק באופן רשמי, לאחר "פגרת הקורונה", שנכפתה על ליגת העל. אשדוד תארח במסגרת הפלייאוף התחתון את הפועל רעננה (19.45, איצטדיון הי"א). המאמן רן בן שמעון ערך אסיפה ובה ביקש לא להקל ראש ברעננה האחרונה בטבלה. בן שמעון הדגיש את חשיבות המשחק הזה מאחר וניצחון ישאיר באופן כמעט מעשי את אשדוד בליגת העל לעונה נוספת.

רן בן שמעון: ״נרגשים לחזור למרות שזה יהיה מוזר בלי קהל. יש לנו אמונה ביכולת של עצמנו. אנחנו מכבדים את רעננה אבל באים לשחק את הכדורגל שלנו. זה משחק מאוד מאוד חשוב בשבילנו, אין לי ספק שהקבוצה מוכנה אחרי שהתאמנו קשה מאוד בחודש האחרון. זה משחק שמסמל את היציאה מהתקופה הזאת אז זה חשוב מאוד לנצח את המשחק הזה מעבר לסיבות האחרות שיש לנו לניצחון. רוצים לצאת מהתחתית ולהיות במקומות הראויים לנו, מאמינים בעצמנו, מתרגשים ומחכים למחר״.

לגבי ההרכב, הרי ששלומי אזולאי שחוזר מפציעה, לא תורגל בהרכב, אבל ערך אימון מלא. לא ברור עדיין אם בן שמעון יחליט להשאירו על הספסל או לפתוח איתו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך