תשובה שלילית לגננות הביאה לפתיחה מחודשת של הגן באשדוד
שתיים משלוש הגננות שחשד כי חלו בקורונה קיבלו תוצאה שלילית, מה שמאפשר את פתיחת גן מפרשית 1 באשדוד

החשש מהתפרצות קורונה בגן מפרשית 1 באשדוד הולך ונמוג, בעקבות תוצאות שליליות של שתי גננות מתוך שלוש ששהו בגן וגילו תסמינים, בעקבות כך הוחלט לפתוח את הגן ולהחזירו לשגרה.
בהודעת עיריית אשדוד להורים נכתב "לאחר קבלת תוצאות שליליות לבדיקות של 2 מתוך שלושת אנשי הצוות שנבדקו ולאחר התייעצות עם הגורמים המוסמכים, הוחלט על פתיחת הגן מחר בע"ה, לשמחתנו לא מדובר בקורונה אלא בתסמיני שפעת רגילים".
בעיריית אשדוד הוסיפו "הורים החשים חשש ויחליטו שלא לשלוח את ילדיהם יוכלו לעשות זאת. אנו מודים לכם על הסבלנות וההבנה, אנו נמשיך לנקוט בכל הצעדים הנדרשים לשמירה על בריאות ילדיכם".





