בת 74 תובעת העיריה: נפלה במדרכה וקרעה גידים בכתף

בת 74 שנפלה במדרכה בצומת הרחובות בני ברית/עובד בן עמי, תובעת מאות אלפי ₪ מעיריית אשדוד לאחר שקרעה גידים בכתף ונפגעה בחלקים שונים בגופה.
אישה מבוגרת מכסה את הפנים
. (צילום אילוסטרציה)

כך עולה מתביעה שהגישה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף.

מהתביעה עולה כי באחד מימי החורף לפני כ-3 שנים בעת שצעדה בשעת אחה"צ על המדרכה בשדרות בני ברית מכיוון דרום לצפון,  רגלה נתקלה במרצפות שבורות ושקועות סביב בור ביוב שהוצב במקום.

למחרת התאונה הקשישה פנתה לקופ"ח כללית ומשם פונתה אמבולנס לבית חולים אסותא. בביה"ח אובחן כי  היא סובלת מכאבי ראש ובנוסף מכאבים בגב התחתון, בברכיים, במרפקים ובידיים והועברה למרפאת טראומה. אורתופד שבדק אותה מספר חודשים לאחר התאונה,  מצא כי הקשישה סובלת מהגבלה בתנועות הצוואר ובדיקת אולטרה סאונד הדגימה קרעים במספר גידים בכתף. לאחר טיפולים פיזיותראפיים וטיפול בגלי הלם, לא נרשם שיפור משמעותי.

שלושה שבועות לאחר שנפלה הקשישה דיווחה למוקד העירוני על המפגע. בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג טוען בתביעה  כי העירייה שאחראית על תחזוקת המדרכות ברחבי העיר, התרשלה בין היתר בכך שלא נקטה באמצעי זהירות סבירים, אשר בכוחם להסיר את הסכנה או לפחות לתקנה וגם לא דאגה לסדר כראוי את המדרכה הפתוחה להולכי רגל באופן שלא תהווה סכנה לציבור. בנוסף לא הציבו שילוט מתאים המתריע על הסכנה ולא גידרה את המפגע המסוכן כדי למנוע התאונה וגם לא בצעה ביקורות תקופתיות לבדוק את תקינות המדרכות להולכי רגל לרבות מכסי הביוב.

הקשישה מבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים עבור  עזרת צד ג', כאב וסבל, הוצאות רפואיות והוצאות נסיעה מוגברות.

טרם הוגש כתב הגנה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך