רב בישיבה חסידית באשדוד התגלה כחולה בקרונה

הרורונה הגיעה גם למוסדות החינוך באשדוד, אך בשל התכנון המבוקר של המוסדות החרדים, הסיכון לחשיפה רחבה הופחת משמעותית, עשרה מתלמדיו של הרב שנדבק נכנסו לבידוד

בישיבה קטנה של חבידות בעלזא בעיר אשדוד, אובחן אחד הרבנים בערב חג השבועות כחולה קורונה, דבר שגרם לכעשרה מבחורי הישיבה להיכנס לבידוד בשל כך ששהו בקרבתו, אך למרבה המזל בשל שיטת הקפסולות הנהוגה בישיבות בהוראת משרד הבריאות, נמנעה שהייתו עם תלמידים רבים יותר, כפי שהתרחש בירושלים.

הרב, שקיבל תשובה חיובית בערב חג השבועות החליט להישאר בביתו בבידוד מוחלט ולא לעלות לירושלים יחד עם שאר חסידי בעלזא שחגגו את חג השבועות בקרבתו של האדמו"ר שלהם.

כפי שכתבנו למעלה, מאז חזרו הישיבות החרדיות ללימודים, הוחחט על שיטת הקפסולות בה מחלקים את הישיבה לקבוצות קטנות שמורשים להסתובב בשטח מסויים במבנה, ואינם רשאים להסתובב בכל המוסד, לכל קבוצה יש איש צוות שאחראי עליה, כך שבמקרה של הדבקה, יודעים בדיוק מי היה בקרבת החולה, כך שנכון לעכשיו שאר בחורי הישיבה אינם צריכים להיות בבידוד.

צילום תמונה: ארכיון – למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך