החשש מהגל השני: משרד הבריאות פרסם את כמות החולים ברשויות המקומיות

התחלואה שעולה ברחבי הארץ ומדאיגה את משרד הברירות פוסחת לעת עתה על העיר אשדוד, כאשר משרד הבריאות פרסם את כל הנתונים נכון להיום בערב
צילום: דוברות מד"א

בשורה מעט משמחת מגיעה הערב ממשרד הבריאות, עם פרסום תמונת מצב חולי הקורונה בישראל, ועל רקע העליה המדאיגה בתחלואה, העיר אשדוד נמצאת במצב מצוין יחסית לערים הגדולות בישראל.

על פי נתוני משרד הבריאות באשדוד היו מאז פרוץ המגיפה 296 חולים, כאשר 270 מהם החלימו ואחד נפטר, יוצא שרק 25 חולים פעילים נותרו בעיר אשדוד, נכון להיום. כאשר בשלושת הימים האחרונים בהם גדלה התחלואה בישראל, לא נמצא אף חולה בעיר אשדוד.

בתוך כך, משרד הבריאות דווח הערב על 53 חולים חדשים שנמצאו ביממה האחרונה בישראל, כאשר מספר המונשמים ממשיך לרדת והוא עומד על 30 בלבד, סך כל החולים במדינת ישראל נכון לרגעים אלו עומד על 1994 בלבד, עליה של 50 חולים בשונה מהיממה הקודמת, שכן רק שלושה החלימו ב- 24 השעות האחרונות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך