עודד ברנדווין ממכבי אשדוד גמר את העונה

רק זה היה חסר למכבי אשדוד. ידו של עודד ברנדווין נשברה במהלך אימון היום אחה"צ והוא סיים את העונה. ידו גובסה למשך חודש וחצי לפחות. מצטרף לליאור אליהו שגמר אף הוא את העונה בגלל שבר, וכן לאייק אופייבו ולה דונטיי הנטון.
ברנדווין. (צילום: מנהלת ליגת העל).

כשלא הולך, אז לא הולך.

רק זה עוד היה חסר לקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד. עוד שחקן שלה גמר את העונה. הפעם מדובר בעודד ברנדווין שידו נשברה במהלך אימון אחה"צ, היום, ראשון, היא גובסה וההערכה היא שמדובר לפחות בחודש וחצי. הוא נפצע בכף יד שמאל כשכדור פגע בה בחזוקה.

לפני כן גם ליאור אליהו סיים את העונה לאחר שגם הוא נפצע בידו. זה היה עוד לפני פגרת הקורונה. אשדוד שצירפה מספר שחקנים לאחרונה בכדי לעשות ככל שיבכולתה להישאר בליגה, תצטרך עתה להסתדר בלי עוד שחקן ישראלי.

אבל יש עוד. לאייק אופוייבו, יש בדיקה במהלך יוני עקב פציעה בברך וגם כאן זה נראה גמור ולה דונטיי הנטון בתהליך החלמה מניתוח וגם הוא ברור שלא יחזור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך