במשרד הבריאות שוקלים להמליץ על הקפאת הלימודים בכיתות ז'-י"ב

נשקלת האפשרות להמליץ לממשלה לסגור גם את בתי הכנסת. על רקע העלייה במספר הנדבקים בקורונה, במשרד הבריאות שוקלים להמליץ לממשלה על הקפאת הלימודים בחטיבות הביניים ובתיכונים. הערב יקיימו בכירי המשרד תדרוך מיוחד.
תלמידי תיכון
אילוסטרציה.

האם אנחנו שוב בדרך להפסקת הלימודים בבתי הספר התיכוניים ובחטיבות הביניים?

בעקבות נתוני ההדבקה החריגים יחסית מהימים האחרונים במשרד הבריאות שוקלים להמליץ לממשלה על הקפאת הלימודים בכיתות ז'-י"ב. משרד הבריאות יקיים היום, שישי, אחר צהריים תדרוך לעיתונאים על רקע העלייה במספר הנדבקים בקורונה. בתדרוך שצפוי להתחיל בשעה 18:00 ישתתפו מנכ"ל המשרד היוצא משה בר סימן טוב, ראש שירותי בריאות הציבור פרופסור סיגל סדצקי והמשנה למנכ"ל פרופסור איתמר גרוטו.

אתמול לווה פרסום נתוני משרד הבריאות על העלייה במקרי ההדבקה בהודעה חריגה. "יש עלייה חריגה יחסית במקרי ההדבקה ב-48 השעות האחרונות. המשרד שב וקורא לציבור לא להיכנס לשאננות ולהקפיד הקפדה יתרה על ההנחיות. הלך הרוח שהקורונה מאחורינו – אינו נכון", אמרו במשרד.

בתוך כך, בכיר במשרד הבריאות אמר כי לאור העלייה שנרשמה במספר הנדבקים בנגיף הקורונה, נשקלת האפשרות להמליץ לממשלה לסגור את בתי הכנסת.  "ניתן עוד הזדמנות לכללים הנוכחיים. אם לא – לא יהיה מנוס מסגירה", אמר הבכיר.

מנתוני משרד הבריאות, הנכונים לשעה 8:00 בבוקר, 15 חולים חדשים אובחנו מאז העדכון אמש, ובסך הכול אובחנו מאז חצות בין יום רביעי לחמישי 79 חולים חדשים. מספר הנדבקים מאז הגיע הנגיף לישראל עומד הבוקר על 16,887. עוד עולה כי מספר המונשמים עומד על 36 ומצבם של 37 חולים מוגדר קשה. בסך הכול מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ 106 חולי קורונה. 284 ישראלים, שחלו בקורונה, נפטרו. אחוז התמותה בישראל עומד על 1.68% והוא בין הנמוכים במדינות שבהן יותר מ-10,000 חולים.

בנוסף, חלה עלייה במספר המחלימים ומאז העדכון אתמול קיבלו עוד 48 ישראלים הודעה כי הם החלימו מקורונה. למעשה כדי להיחשב כמי שהחלים מהמחלה יש צורך בשתי בדיקות שליליות, שאותן עורכים במרחק של כשלושה ימים זו מזו. בסך הכול מספר חולי הקורונה הפעילים בארץ עומד על 1,876.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך