המאבק נגד הנהלת הסטאר סנטר עולה מדרגה

אחרי שהצליח לרגש את תושבי העיר אשדוד שהגיעו למחאה שארגן, רומן סמולניקוב מתכנן לעלות שלב במחאה הצודקת שלו נגד הנהלת מתחם הסטאר סנטר, בפוסט שהעלה לפייסבוק הוא פרסם על כוונתו לחסום את כביש הגישה למתחם בטענה "אם לנו הנכים אין נגישות - גם לכם לא תהיה נגישות"

הבוקר פרסמנו על מאבק שמנהל נכה אשדודי שמרותק לכסא גלגלים בשם רומן סמולניקוב מול הנהלת הסטאר סנטר, זאת בעקבות רצונו של רומן להתאמן בחדר הכושר סווט סטאר הממוקם בתוך המתחם, אך חוסר הנגישות להגיע לקומה השניה מונעת ממנו להגיע מדי יום לבריכה ולחדר כושר. היום בשעת צהריים מוקדמת הגיע רומן יחד עם נכים נוספים ותושבים שבאו לתמוך בו במחאתו נגד הנהלת מתחם הסטאר סנטר.

אלא שהמחאה העדינה לא הועילה ורומן עולה שלב, בדף הפייסבוק שלו הוא כתב "אם לנו הנכים אין נגישות – גם לכם לא תהיה נגישות", בגלל ההתעלמות המזלזלת והפוגעת ברצוננו הנכים להנגיש לנו את השימוש בחדר הכושר, החלטנו אני וחברי בעלי המוגבלויות שזקוקים לכך בעקבות מצבנו הרפואי, להתקדם צעד נוסף במלחמה שלנו לטובת הנגישות במתחם הסטאר סנטר. אגיע יחד עם חבריי, להפגין ולחסום את הכניסה למתחם הסטאר סנטר ולמנוע את הנגישות שלכם לתוך המתחם. המטרה שלי היא ברורה, אם לי לא תהיה נגישות למטרת בריאות, גם לכם לא תהיה נגישות להיכנס למתחם!".

כזכור הבוקר פרסמנו שרומן סמולניקוב, צעיר הסובל מנכות ומתנייד בעזרת כסא גלגלים, פרסם סרטון מרגש בפייסבוק, בו סיפר בכאב כי הוא אינו יכול להגיע לבריכה במועדון הכושר "סווט סטאר", מאחר והמעלית אינה עובדת באופן רציף תקופה ארוכה. מבחינתו לא מדובר בבילוי או בשחייה לשם הנאה, אלא בהליך טיפולי המסייע לו מול הקושי הפיזי המורכב ממנו הוא סובל. הסרטון הפך לוויראלי וזכה לאלפי תגובות ולייקים.

"הגענו ואנחנו רוצים לעלות לחדר הכושר ולבריכה", הציג סמולניקוב את הבעיה במהלך הסרטון, "אבל לא יכולים לעלות בגלל שהמעלית פה כבר חצי שנה לא עובדת. אני הייתי הולך לבריכה הזאת הרבה זמן וכבר חצי שנה אני לא יכול לעלות למעלה. יש לי גם חברים שרוצים לבוא איתי וגם לא יכולים. למה בחרנו את הבריכה הזו? כי היא קרובה לבית שלנו. בפנים יש את כל התנאים בשביל הנכים, ניסנו לפנות להנהלה וכל הזמן אומרים עוד חודש עוד חודש וכבר עברה חצי שנה.

למרבה התדהמה, הנהלת מתחם סטאר סנטר החליטה לשגר לסמולניקוב מכתב התראה לפני תביעה וביקשו ממנו לחזור בו מדבריו, מאחר ולטענתם מדובר בתקלה של מספר ימים במעלית ולא כפי שציין בסרטון. סמולניקוב ניגש לעו"ד אריה מוסקוביץ, שמתכוון לייצג אותו מול הנהלת הסטאר סנטר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך