נמל אשדוד הגיש בקשה לבית הדין לעבודה נגד מנהלי העבודה בחטיבת התפעול

נמל אשדוד הגיש היום, רביעי, לבית הדין האזורי לעבודה בקשת צד בסכסוך קיבוצי כנגד הצעדים הארגוניים הבלתי חוקיים, לדברי הנהלת הנמל, של מנהלי העבודה בחטיבת התפעול. הטענה היא לכאורה על "שביתת האטה" או "שביתת הקפדה".
עובדי נמל אשדוד מגישים תביעות אישיות נגד הנהלת הנמל
נמל אשדוד.

נמל אשדוד הגיש היום, רביעי, לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע בקשת צד בסכסוך קיבוצי כנגד הצעדים הארגוניים הבלתי חוקיים הננקטים, לטענת הנהלת הנמל, על ידי מנהלי העבודה במחלקת התפעול, וזאת מבלי שהוכרז סכסוך עבודה ומבלי שניתנה הודעה על נקיטת הצעדים וללא אישור מארגונם היציג.

העובדים המשתייכים למחלקת התפעול , עורכים עיצומים  בדמות "שביתת האטה" או "שביתת הקפדה". הדבר בא לידי ביטוי בהכפלתו ואף שילושו של משך זמן ביצועו של תהליך הכנת המשמרת על ידי מנהלי העבודה תפעול, דבר הגורם לעיכובים ניכרים בתחילת הפריקה או הטעינה של האוניות. כתוצאה מהעיצומים קיימת האטה ניכרת בעבודת התפעול ברציפים ומתקיימים שיבושים קשים בעבודה.

מדובר בעובדים אשר אמורים לטפל בין היתר  בניהול הלוגיסטי של כל תנועת המכולות בנמל לרבות: תכנון פריקה וטעינה של אוניות המכולה, תכנון אחסנת מכולות בשטחי האחסנה, פיקוח על פעולות שיגור וקבלת מכולות ברציפים ובשטחי האחסנה, תכנון פעילות הרכבת וכו'. עוד נכתב בבקשה כי באמצעות עיצומים פראיים אלה מנסים העובדים לגרום לשינויו של הסכם העבודה הנוהג מזה כעשרים שנה בנמל . את חברת נמל אשדוד מייצג בתיק  עו"ד יעקב מלישקביץ' ממשרד נ. פינברג ושות'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך