ציבור הנכים נגד הנהלת הסטאר סנטר: "אין אצלכם לא רגישות ולא נגישות"

המעלית במתחם הסטאר סנטר, ממנה עולים למכון הכושר המוכר "סווט סטאר", אינה עובדת תקופה ארוכה, וכפועל יוצא נכים לא יכולים להגיע להתאמן ולשחות כדי לשפר את מצבם הגופני. היום ב-12 בצהריים תתקיים הפגנת נכים נגד הנהלת המתחם

סערת הפגיעה בציבור הנכים באשדוד עולה מדרגה ומגיעה לכלי התקשורת הארציים. כזכור, לפני מספר ימים רומן סמולניקוב, צעיר הסובל מנכות ומתנייד בעזרת כסא גלגלים, פרסם סרטון מרגש בפייסבוק, בו סיפר בכאב כי הוא אינו יכול להגיע לבריכה במועדון הכושר "סווט סטאר", מאחר והמעלית אינה עובדת באופן רציף תקופה ארוכה. מבחינתו לא מדובר בבילוי או בשחייה לשם הנאה, אלא בהליך טיפולי המסייע לו מול הקושי הפיזי המורכב ממנו הוא סובל. הסרטון הפך לוויראלי וזכה לאלפי תגובות ולייקים. "הגענו ואנחנו רוצים לעלות לחדר הכושר ולבריכה", הציג סמולניקוב את הבעיה במהלך הסרטון, "אבל לא יכולים לעלות בגלל שהמעלית פה כבר חצי שנה לא עובדת. אני הייתי הולך לבריכה הזאת הרבה זמן וכבר חצי שני אני לא יכול לעלות למעלה. יש לי גם חברים שרוצים לבוא איתי וגם לא יכולים. למה בחרנו את הבריכה הזו? כי היא קרובה לבית שלנו. בפנים יש את כל התנאים בשביל הנכים. ניסנו לפנות להנהלה וכל הזמן אומרים עוד חודש עוד חודש וכבר עברה חצי שנה. אנחנו רוצים שיטפלו בבעיה".

למרבה התדהמה, הנהלת מתחם סטאר סנטר החליטה לשגר לסמולניקוב מכתב התראה לפני תביעה וביקשו ממנו לחזור בו מדבריו, מאחר ולטענתם מדובר בתקלה של מספר ימים במעלית ולא כפי שציין בסרטון. סמולניקוב ניגש לעו"ד אריה מוסקוביץ, שמתכוון לייצג אותו מול הנהלת הסטאר סנטר.

כך או אחרת, היום בשעה 12 בצהריים מתארגנת הפגנה ליד המעלית המדוברת במתחם הסטאר סנטר. מספר נכים מתכוונים להגיע למקום ולהביע את זעמם על הפגיעה המתמשכת בנגישות להגעה לחדר הכושר "סווט סטאר". אחד מהם אמר: "יש כאן מתחם גדול ומוכר שצריך להתנהל בצורה רצינית ומכובדת ועם רגישות לציבור הנכים. לצערנו זה לא קורה – אין רגישות ואין נגישות לנכים. לא נעצור את המאבק עד שהמעלית תתוקן ותעבוד באופן רציף וקבוע", אמר תושב אשדוד הסובל מנכות ויגיע להשתתף בהפגנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך