הולד חתם, הפורוורד האמריקני, זאק קתברטסון חותם, דיילני עזב

שחקן הצעיר (23, 2.01) הצטיין השנה בליגה השבדית הצטרף לנועלת הטבלה שמודרכת על ידי עמית תמיר. פול דילייני עזב אחרי 10 ימים. ג׳יירוס קאסים הולדר ששיחק בקנדה חתם.
עזב. דילייני. (צילום: מנהלת הליגה)

מכבי אשדוד החתימה את הפורוורד האמריקאני זאק קתברטסון, ששיחק העונה בליגה השבדית. בעוד זה בא, פול דילייני שחתם לפני 10 ימים, עזב ואשדוד תחפש גארד חדש במקומו. ג׳יירוס קאסים הולדר ששיחק בקנדה חתם.

קתברטסון (23, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת קואסטל קרוליינה משנת 2019 בה רשם 18.2 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה הראשונה שלו כמקצוען העביר בבוראש השבדית, אחת הקבוצות החזקות בליגה הראשונה, שאף שיחקה במוקדמות היורופקאפ. ב-31 משחקים במסגרת הליגה השבדית הוא רשם 15 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

נועלת הטבלה החזירה את פול סטול וצירפה עד כה את אלונזו קולמן מהפועל גבעתיים/רמת גן, דור גולדנברג וקור ג'יי קוקס שפתח את העונה במכבי מעלה אדומים מהליגה הארצית אך לא שיחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך