ראש העיר בבשורה לנהגים שתחסוך זמן יקר בפקקים

פיילוט חדשני שימנע עומסי תנועה, נכנס לבדיקה באחד הצמתים העמוסים בעיר. ראש העיר עדכן שאם הפיילוט יצלח, צמתים נוספים בעייתיים בעיר יהנו מהמערכת החדשנית שתחסוך לנו זמן יקר

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בישר היום בחשבון הפייסבוק שלו על פיילוט חדש שיחסוך לכולנו זמן, לסרי כתב "נכון שזה מעצבן לעמוד ברמזור אדום כשאין אף רכב אחר בצומת? לעיתים זה בזבוז זמן יקר".

ראש העיר הסביר "על הבעיה הזו אנו מבקשים להתגבר ע״י מערכת רמזור חכם המתחילה לפעול החל מהיום כפיילוט בצומת מנחם בגין – הרצל. בניסוי שייערך בשבועיים הבאים, נבדוק את השפעת המערכת על ניטור עומסים ושליטה בזרימת התנועה בצומת".

כמובן שנדווח על התוצאה ונתקדם בהתאם. ובנתיים, אנא סעו בזהירות ודעו שאנחנו כל הזמן חושבים איך לשפר ולקדם את השירותים עבורכם". לסרי הגיב לאחד הגולשים שטען כי צומת בני ברית כביש s היא בעייתית "הצומת של בני ברית משה סנה – בית העלמין הוא הבא בתור, כשהכוונה לבצע גם שם מערכת רמזור חכם. כמובן בכפוף לכך שהפיילוט יוכתר בהצלחה. בהצלחה לנהגי אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך