פרסום בגוגל לעסקים – אפיק עוצמתי ליצירת לידים ומכירות

פרסום בגוגל לעסקים ולחברות הפך בשנים האחרונות לאחד מכלי השיווק העוצמתיים ביותר בתחום הדיגיטל. יכולות הטירגוט המתקדמות, כלי הפרסום המגוונים וכלי הניתוח המתקדמים – כל אלו מסייעים לחברות לייצר שינוי אמיתי בדרך שבה הן מייצרות מכירות ולידים.

חברות רבות מתלבטות לגבי הדרך הנכונה לנהל קמפיינים בגוגל, מהם כלי השיווק הנכונים וכמובן, מיהו המשרד שיכול לקחת את החברה שלהם לרמה הבאה מבחינת פרסום באינטרנט. פרסום בגוגל הוא כבר מזמן לא רק פרסום במילות חיפוש, אלא כולל עוד מגוון רב של כלי פרסום:

פרסום ביוטיוב, פרסום ברשת המדיה, שיווק מחדש, קמפיינים חכמים, קמפיינים להורדת אפליקציות ועוד.

"תחום הפרסום באינטרנט הוא תחום פרוץ וללא רגולוציה", מסביר סמי סבין, שותף ומנכ"ל במשרד שטיק מדיה פרסום באינטרנט. "חברות רבות עומדות בפני שוקת שבורה כשהן מגלות שהן לא יודעות איך לבחור משרד פרסום, ולאחר מכן לנהל את התקשורת מול המשרד וכמובן לקבל תוצאות. אכן, רבות מהחברות שמגיעות אלינו חשות תסכול עמוק לאור העובדה שהן משקיעות כספים רבים אך מקבלות שירות ירוד או לחילופין לא מצליחות לייצר תוצאות עסקיות אמיתיות מהפרסום".

אז על אילו נקודות להקפיד עבור החברה שלכם בתחום של פרסום בגוגל לעסקים?

  1. ניסיון החברה – כמה שנות ניסיון יש לחברה בתחום שיווק באינטרנט? האם לחברה יש ניסיון בעבודה עם חברות מהגודל שלכם? ישנן חברות רבות בתחום שהינן חסרות ניסיון ואתם לא רוצים שהחברה שלכם תנוהל על ידי איש מקצוע שאינו בקיא ברזי הפרסום בגוגל.

  2. רמה מקצועית – מהי התפיסה המקצועית של החברה? איך היא ניגשת לניהול קמפיינים? מהו התהליך המובנה אותו החברה מציעה על מנת להבטיח קמפיינים מדוייקים לקהל אותו אתם מטרגטים? תחום הפרסום באינטרנט הוא כבר מזמן לא עוד סתם כלי אלא כלי שיש להבין אותו ברמה עמוקה.

  3. המלצות של לקוחות קיימים – האם לחברה יש לקוחות ממליצים קיימים? מה לקוחות אלו חושבים על השירות אותו הם מקבלים? כמה הם שבעי רצון מתהליך העבודה? התקשרו ללקוחות ממליצים ואל תסתפקו רק בהמלצות באתר עצמו. אלו כמה דקות קטנות שיכולות לחסוך לכם זמן וכסף רב בהמשך.

  4. צוות העובדים של החברה – האם החברה מעסיקה סטודנטים / עובדים חסרי ניסיון בתחום הדיגיטל? האם התיק שלכם הולך להיות מנוהל על ידי אנשי מקצוע מנוסים שצברו ידע וניסיון בניהול קמפיינים? או על ידי עובדים חברי ניסיון שסיימו את הקורס שלהם לפני שבוע?

  5. דוחות – בדקו היטב שהחברה מפיקה לכם דוחות מסודרים וברורים על הפעילות ועל מדדי ההצלחה אותם הגדרתם בתחילת הפעילות. שימו לב שאתם לא מקבלים דוחות כלליים בלבד עם נתונים שהם למעשה חסרי משמעות לפעילות העסקית שלכם.

לסיכום,

פרסום בגוגל לעסקים יכול להוות מקור עוצמתי ליצירת לידים ומכירות בחברה שלכם, בדקו היטב שאתם עובדים עם חברה מקצועית ומנוסה שיכולה לרתום את הכוח העצום הזה לטובת החברה שלכם.

 

 

.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך