חיזוק משמעותי לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

מסע הרכש של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עולה מדרגה. היום, חמישי, הודיע המועדון מהדרום (שעדיין מכהן כאלופה) על חזרתו של המקשר יותם טל – לקדנציה שלישית.

יותם טל, ששיחק העונה בהפועל ראשל"צ, היה שותף לזכייה ההיסטורית של אשדוד באליפות המדינה בשנה שעברה, והוא משלים מהלך שבו צורפו בימים האחרונים – המרכז ולדי קופמן ממכבי ראשל"צ, הפיבוט עומר גרא מהפועל ראשל"צ והקיצוני גיא קורדובה ששיחק בבני הרצליה. "אין מאושר שמח ונרגש ממני לחזור למקום הכי חם בלב שלי, הפועל אשדוד", הבהיר טל.

בתוך כך, אשדוד ביצעה הארכת חוזה של שחקן משמעותי, ניבו לוי, מקשרה של נבחרת ישראל, שהיה מהמצטיינים בקבוצה העונה. מי שלא ימשיך בקבוצה הוא הפיבוט שי הרשקוביץ, שהודיע השבוע על פרישה ממשחק.

התחושה בענף היא שאשדוד ורמת השרון מעמידות את עצמן כמועמדות מובילות להסתער על תואר האליפות, בעת שבהפועל ובמכבי ראשל"צ עדיין בשלבי בחינת האפשרויות ובהתארגנות ראשונה לקראת העונה. בינתיים השתיים מאבדות שחקנים משמעותיים (בנוסף לכך שבמכבי – שניר נציה עוזב וישחק בבונדסליגה השנייה בגרמניה במדי גרוסוולשטאדט, ושיואב נאמן הודיע על פרישה – וככל הנראה גם יוליאן סטראט יפרוש).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך