ארבעה יתרונות חשובים של התקנת מאווררים גדולים למפעלים

חסכון באנרגיה ונוחות העובדים הם היתרונות שמגיעים עם התקנת מאווררים גדולים למפעלים, שפועלים על נפח גבוה ומהירות נמוכה.

מרכזי ייצור, מחסנים ומפעלים הם אזורים שמאופיינים בתנודות אקלים. בקיץ הטמפרטורה במרכזים אלה נעה בין תחושת מחנק למצב של ספיגה מוחלטת. בחורף העובדים סובלים מקור, כשכל החום עולה לתקרה. ועדיין לא דיברנו אפילו על ההשפעות של התפרצויות ההתעבות.

אבל אם אתם מנהלים מפעל, אל דאגה, יש גיבור-על לבקרת אקלים במפעל שלכם. בין אם המפעל שלכם עוסק בהרכבה, פירוק, תיקונים, עיבוד, תחזוקה, שטיפה או ייצור מוצרים, אתם יכולים לבחור מבין מגוון הדגמים של אווררים גדולים למפעלים, ולהתקין מאוורר תעשייתי שיפעל לבד או בשילוב עם מערכת קירור, על מנת לשלוט בעלויות האנרגיה ולהפחית עיבוי. 

מאווררים גדולים למפעלים שפרים את נוחות העובדים והם מגיעים כמובן גם עם יתרונות רבים נוספים. אז הנה ארבעת היתרונות העיקריים שנלווים להתקנת מאווררים גדולים במרחב התעשייתי שלכם.

1. בריזה קרירה

לדגמים מסוימים של מאווררים גדולים למפעלים, יש את הכוח להעביר אוויר לאורך כל החלל, מהתקרה, לרצפה ולקירות. הם מפיצים את זרימת האוויר מעל ומעבר למכשולים כמו מכונות וערמות מוצרים, ומבטיחים כי תנאי האוורור יהיו עקביים כל הזמן.

תקני הבטיחות והבריאות התעסוקתית מציינים שעבודה בטמפרטורה של 36 מעלות ומעלה מסוכנת לעובדים, ועלולה להגביר באופן משמעותי את עומס החום בגוף. כאשר רמות הטמפרטורה והלחות עולות, היכולת הטבעית של הגוף לקרר את עצמו, פוחתת. 

בעוד שתנועת האוויר אינה מורידה את הטמפרטורה בפועל של החלל, זרימת האוויר שנוצרת על ידי מאווררים גדולים למפעלים גורמת לאנשים להרגיש קרירות מוגברת ונעימה.

2. מאווררים גדולים למפעלים עובדים היטב גם בחורף

יתרונות הנוחות של מאווררים גדולים למפעלים הם פעולה בנפח גבוה ומהירות נמוכה, אך התפקוד שלהם אינו מסתיים בתום עונת הקיץ. ניתן להשתמש במאווררים תעשייתיים על מנת להניע נפחים גדולים של אוויר מחומם לצורך זרימה טובה וטמפרטורה אחידה יותר לאורך כל החורף. 

אוויר חם קל יותר ברמה של כחמישה עד שבעה אחוזים בהשוואה לאוויר קריר, ולכן הוא נוטה לעלות לתקרה. בחורף, מאווררים גדולי נעים לעט ומערבבים אוויר ביעילות, מבלי ליצר בריזה קרירה. השבת המחזור שנלכד בסמוך לתקרה, חזרה לכיוון הרצפה, משפרת את הנוחות ומפחיתה את עלויות החימום.

3. הורדת עלויות האנרגיה

מאווררים גדולים למפעלים שעובדים על נפח גבוה ומהירות נמוכה אינם מיועדים להתקנה רק במפעלים שאינם ממוזגים. באמצעות שימוש במאווררים חסכוניים באנרגיה, בשילוב עם מיזוג אוויר, מנהלי המפעל יכולים להעלות את עמדת התרמוסטט על מנת לחסוך עד שלושים אחוזים בעלויות הקירור, מבלי לפגוע בנוחות.

מאווררים תעשייתיים מפחיתים גם את עומס העבודה על מערכות החימום כדי להמשיך את החיסכון גם בתקופת החורף. התקנת מאווררים גדולים במהלך בנייה חדשה עוזרת גם למתכנני הבניין להפחית את עבודת התעלות להתקנת מערכות מיזוג אוויר, וכך לחסוך כסף עוד לפני הפעלת המאווררים. 

4. הפחתת הסיכון לעיבוי

הברק הנוצץ של טיפות מים בפחית השתייה הקרה שלכם עשוי להיות סימן משמח לקיץ, אבל כשהעיבוי פוגע בחללים תעשייתיים, הצטברות טיפות המים הקטנות האלו היא בעיה משמעותית, עי עיבוי מתרחש כאשר אוויר חם ולח נוגע במשטח קר יותר. 

באביב ובסתיו, תנודות הטמפרטורה והתעבות הנלוות לטמפרטורות הקרירות עלולה ליצור הרס במקומות עבודה שאינם מאווררים היטב. עיבוי משמיד מלאי ויוצר סביבה שעלולה להיות מסוכנן לעובדים שמפעילים ציוד מכני, וסיכונים אלו עלולים לגרום לאסונות שישפיעו על השורה התחתונה בניהול המפעל – הרווחים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך