חלה בסרטן והתפייס עם הבת המוסלמית

לאורי אבוטבול התגלה סרטן במעיים והוא נזקק לטיפולים וניתוח, דבר שגרם לו להתפייס עם הבת שהתאסלמה והתחתנה עם ערבי מחברון

לפני מספר חודשים סיפרנו את סיפורה של אלינור, אשדודית לשעבר בסוף שנות ה-20 לחייה שהכירה צעיר פלסטיני בשם עימאד, התאהבה בו ורגע לפני הגיוס ברחה לירדן ושם התאסלמה בהמשך התחתנה עם עימאד ויחד הביאו לעולם 3 ילדים.
אלינור שמרה על קשר חלקי עם המשפחה שמבחינתם נותרו המומים וכועסים על צעדה הקיצוני של אלינור אך הם לא מוכנים לוותר על עליה לגמרי.

אביה של אלינור הוא אורי אבוטבול שבראיון ל"מעריב" הוא מספר על ביתו ועל הטוויסט הכואב שקיבלו חייו לפני מספר חודשים. אבוטבול בן 51, גרוש ואב לחמישה ילדים מבלה את החודשים האחרונים על קו באר שבע – ודאהרייה שבדרום הר חברון כשבמהלך השבוע הוא שוהה עם ביתו המוסלמית וילדיה ובסופי שבוע הוא מגיע איתה לחברון לבית משפחת בעלה, שאינו מורשה להכנס לשטח ישראל בשל גילו הצעיר.

עד לפני ארבעה חודשים, אבוטבול חיי חיים רגילים, הוא התגורר בגן יבנה, עד שביום בהיר אחד התגלה אצלו סרטן במעייםוהוא נאלץ לעבור ניתוח וטיפולים כימותרפיים, בנוסף הוא סובל מהתקפי אפילפסיה תכופים. בשל מצבו הרפואי הרעוע הוא נזקק לטיפול צמוד, דבר שאילץ אותו לסלק את משקעי העבר והכעסים על בתו אלינור שהאסלמה והתחתנה עם ערבי ולעבור להתגורר אצלה בדירת עמיגור בבאר שבע.

עד מהרה אבוטבול ובתו אלינור גילו שהמחלה איחדה בינהם והשכיחה את כל הכאב והדם הרע שהיה בינהם, לאבוטבול ניתנה הזדמנות להכיר גם את חתנו עימאד ואת בני משפחתו שקבלו אותו בזרועות פרושות והפכו אותו לבן בית אצלם שגרמו לו להבין שהוא טעה בגדול בהתנהלות שלו.

אורי אבוטבול הפך היום לאדם אחר, תפיסת עולמו בנושא הסיכסוך השתנתה והוא הפך לאדם סבלני יותר, הוא מבלה עם נכדיו שקוראים לו סבא בעברית ובסופי השבוע כשהוא נמצא בחברון הוא נהנה מחברת המשפחה ואנשי הכפר ויחד הם מדברים וצופים בכדורגל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך