הצד החיובי של הסרת פרסום שלילי בגוגל

ביקורות שליליות ופרסום שלילי עלולים להזיק מאוד למותג, לא משנה כמה הוא גדול, ולהשפיע עליו למשך פרקי זמן ארוכים, מה שעלול לגרום לאובדן אמון הלקוחות, ללא טיפול מידי. לכן, מצב כזה דורש הסרת פרסום שלילי בגוגל, וכמה שיותר מהר.

ביקורות שליליות ופרסום שלילי עלולים להזיק מאוד למותג, לא משנה כמה הוא גדול, ולהשפיע עליו למשך פרקי זמן ארוכים, מה שעלול לגרום לאובדן אמון הלקוחות, ללא טיפול מידי. לכן, מצב כזה דורש הסרת פרסום שלילי בגוגל, וכמה שיותר מהר.

אבל האם קל להסיר פרסום שלילי?

ובכן, התשובה לשאלה זו היא "לא" מוחלט. זהו הליך מייגע שלעתים קרובות מוביל חברות לשום מקום כאשר בעלי החברה מנסים לעשות זאת בעצמם.

ניהול מוניטין שלילי קובע את ה שמשתמשי האינטרנט רואים כשהם מחפשים את המותג שלכם באופן מקוון, ומבטיח שרק הדירוגים והפידבקים של לקוחות חיוביים, יהיו זמינים לגבי העסק שלכם, יחד עם שפע של תוכן שמדבר בשבחי בית העסק שלכם באתרים פופולריים.

הסרת פרסום שלילי בגוגל עם חברה שמתמחה בתחום

הנה השיטות בהן משתמשים מומחי קידום כדי לבצע הסרת פרסום שלילי בגוגל, באופן יעיל ומקיף:

פניה למפרסמי התוכן השלילי בבקשה להסרת התוכן

זוהי השיטה הקלה ביותר האפשרית. אבל אם המארח מסרב להסיר את התוכן הפוגעני, חברת הקידום תבקש ממנו להחיל את תג ה-No-Index בכותרת HTML של האתר, על מנת לוודא שגוגל יתעלם מתוצאה מסוימת זו.

הגדלת נראות המותג שלכם

שיפור דירוג אתר החברה שלכם בתוצאות חיפוש בגוגל הוא הצעד הראשון שבו נוקטת חברת קידום אתרים, על ידי שימוש במילות מפתח מתאימות, שפופולריות בקרב הגולשים.

נציגי החברה משתמשים בפלטפורמת ה-PPC Adwords של גוגל על מנת לדכא תוצאות באמצעות עריכת קמפיין חיובי עבור המותג שלכם, מכיוון שגוגל מציבה מודעות PPC במיקומים גבוהים יותר מאשר רישומים סטנדרטיים.

הסרת מילות מפתח שגורמות לפגיעה ישירה במותג שלכם

אם המפרסם מסרב למחוק את הדף הפוגעני, חברת קידום שמתמחה בשירותי הסרת פרסום שלילי בגוגל, תבקש ממנו להסיר מילות מפתח ספציפיות שמכוונות ישירות לעסק שלכם וגורמות להרס, כך שהדף יופיע בתדירות נמוכה יותר בחיפושים.

שימוש בכלי גוגל

גוגל מספקת מספר תכונות שעוזרות באסטרטגיית הסרת פרסום שלילי בגוגל על המותג שלכם, כדי להקל על התהליך. 

השלכת דפים באמצעות הכלי להסרת כתובות אתרים של גוגל היא שיטה אחת מסוג זה, להסרת תוכן בלתי הולם.

סימון כתוכן שאינו הולם

סימון תוכן שאינו הולם הוא שיטה נוספת של הסרת פרסום שלילי בגוגל, אם בעל האתר מסרב להסיר את התכנים הפוגעניים.

בניית פרופילים חדשים ברשתות החברתיות

חברת קידום אתרים תיצור את כל המזהים החברתיים החדשים למותג שלכם בפייסבוק, בלינקדאין, באינסטגרם ובטוויטר, כך שתוכלו להדגיש את התכונות הטובות ביותר על העסק שלכם בפני הציבור, ולהגיב לקהל המותג.

בשורה התחתונה, אתם זקוקים לאסטרטגיה מקיפה וחדשה של שיווק דיגיטלי 

בגישות אלו ואסטרטגיות אחרות של שיווק דיגיטלי, חברה שמתמחה בשירותי הסרת פרסום שלילי בגוגל, תבצע דחיפה של תוצאות החיפוש השליליות על בית העסק שלכם, לדפים מרוחקים בתוצאות החיפוש בגוגל, בצורה נוחה ועניינית, ובשיטה מקיפה ומקצועית.

חברת קידום אתרים מעסיקה צוות מומחים שיקבור תוצאות וביקורות שליליות על תוצאות חיפוש, הערות משפיעות, ודיווחי תלונות קשות. מומחי הסרת פרסום שלילי בגוגל עוקבים באופן קבוע אחר המותג שלכם, על מנת להבטיח ששום דבר כזה לא יקרה שוב.

כי נכון להיום, יותר מחמישים אחוזים מהציבור בארץ בוחרים לעשות עסקים עם בתי עסק שממוקמים בדירוג גבוה בגוגל ושיש להם ביקורות מקוונות חיוביות, כשהם בוחרים שירות או מוצר בקרב מתחרים רבים. אז אם קיבלתם פרסום שלילי בגוגל, פשוט התייעצו עם המומחים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך