בוחרים את הקרוסאובר שלכם

אשדודים יקרים, לעיתים אנו שומעים מחברים שהרכב הבא אותו הם יקנו יהיה קרוסאובר מפנק או שהם מתלבטים מהו אותו Crossover המתאים להם ביותר. במאמר זה נפרט בפניכם מהו 'קרוסאובר' ונציג בפניכם את אחד מהדגמים המוצלחים של חברת רנו. הבה נתחיל..
צילום: Pixabay

אשדודים יקרים, לעיתים אנו שומעים מחברים שהרכב הבא אותו הם יקנו יהיה קרוסאובר מפנק או שהם מתלבטים מהו אותו Crossover המתאים להם ביותר. במאמר זה נפרט בפניכם מהו 'קרוסאובר' ונציג בפניכם את אחד מהדגמים המוצלחים של חברת רנו. הבה נתחיל..

מהו קרוסאובר?

מקור השם 'קרוסאובר' (Crossover) הוא במונח אנגלי זה שפירושו הוא חצייה של גבול. כאן הכוונה היא חציית גבול בין שתי קבוצות מכוניות: מכונית נוסעים ורכב שטח SUV. רכב זה אינו בנוי לנסיעות בדרכים לא סלולות אותן קשה לעבור. כלי רכב עם מאפיינים של רכבי הקרוסאובר החלו להיראות על הכבישים עוד במאה ה- 20. בשנות ה- 80 החלו לשווק אותם בשם 'רכבי קרוסאובר' והחל משנת 2000 דגמי הקרוסאובר החלו להיות נפוצים ביותר בקרב ציבור הנהגים.

הצורה החיצונית של הרכב דומה לרכב נוסעים סטיישן, אך רכב נוסעים זה מוגבה כמו רכב ה- SUV. השלדה של הרכב אחודה וזאת בניגוד ל- SUV. כלומר שלדה בה אין הפרדה בין השלדה לגוף הרכב, שני אלו הם אחד. היתרונות של שלדה אחודה הם שמדובר על שלדה קלת משקל המאפשרת חיסכון בדלק וכיוון שהיא מורידה את מרכז הכובד של הרכב היא גם משפרת את הבטיחות הדינאמית שלו ובטוחה יותר בעת התנגשות. למעשה, שלדה זו מאפשרת לנו לציין את אחד היתרונות של רכב הקרוסאובר: התנהגות טובה על הכביש.

בוחרים את הקרוסאובר שלכם – השאלות החשובות

השאלה הראשונה אותה אתם צריכים לשאול את עצמכם היא מהו התקציב אותו אתם מייעדים לרכישת קרוסאובר מרווח וחדש. השאלה השנייה היא עד כמה אתם מוכנים להתפשר על הקרוסאובר אותו אתם מתכננים לרכוש. אם אינכם מוכנים להתפשר על דבר ומעוניינים בחוויית נהיגה נפלאה ברכב המשתייך לקטגוריית הג'יפים המשפחתיים הקטנים והכיפיים, חשוב שתכירו את רנו קדג'אר – הקרוסאובר החדש של רנו.

נוהגים בארץ – מרגישים בחו"ל 

רכב זה מותאם לכל מי שמעוניין להמשיך לחיות בישראל ולהרגיש בחו"ל. ברכב יש תאי נוסעים מרווח, מושבים מוגבהים, מערכות מתקדמות לסיוע בנהיגה, ביניהן מערכת המיועדת לבלימה אוטונומית המבצעת בלימה עצמאית וזאת בכדי למנוע מצב של התנגשות. מערכת בקרת סטייה מהנתיב ומערכת המתריעה בפני הנהג לגבי שטח מת וזאת במהלך הנהיגה. בכל הקשור אל אחסון, יש לכם אפשרות של 30 ל' אחסון במקומות שונים ברכב. 

מה לגבי פינוקים?  הנוסעים ברכב ייהנו ממערכת מולטימדיה איכותית, מושבים מוגבהים, מערכת המתממשקת לטלפון החכם שלכם ומאפשרת לכם ליהנות מאפליקציות המועדפות עליכם ומוזיקה אהובה, קיפול מושבים אחוריים בלחיצת כפתור, גג פנורמי וחשוב לא פחות רכב עם צריכת דלק נהדרת והנעה ללא הצורך במפתח. 

שתהיה קנייה מוצלחת!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך