טיפולי שיניים בעידן הקורונה

אשדודים יקרים אם רציתם להגיע אל מרפאת השיניים על מנת לעבור טיפול שיניים בתקופת הקורונה בוודאי נוכחתם לדעת שמשרד הבריאות הורה לכל מרפאות השיניים לעבוד במתכונת חירום וזאת על מנת לא להעמיד בסיכון את אוכלוסיית ישראל בכל הקשור אל הקורונה.
צילום: Pixabay

אשדודים יקרים אם רציתם להגיע אל מרפאת השיניים על מנת לעבור טיפול שיניים בתקופת הקורונה בוודאי נוכחתם לדעת שמשרד הבריאות הורה לכל מרפאות השיניים לעבוד במתכונת חירום וזאת על מנת לא להעמיד בסיכון את אוכלוסיית ישראל בכל הקשור אל הקורונה. נכון להיום ובהתאם להנחיות החדשות, מרפאות השיניים מורשות לחזור ולעבוד תחת נהלים קפדניים שהוכתבו במיוחד לשגרת החיים החדשה ולכן בהחלט ניתן להשתמש בשירותיהם של צוות מרפאות השיניים.

מרפאות שיניים בעידן הקורונה

אין זה משנה אם הגעתם למרפאת שיניים על מנת לעבור השתלת שיניים או סתימה רגילה, חשוב לוודא שהמרפאה פועלת באישור וברישוי משרד הבריאות, כלומר שצוות המרפאה עובד בהתאם לכל הנהלים העדכניים של משרד הבריאות. אם אתם מתכננים לעבור טיפולים מורכבים יותר וזאת בהרדמה כללית (סדציה עמוקה), חשוב שתוודאו שהמרפאה אליה אתם מגיעים אכן מורשית לספק שירות זה ומעסיקה רופאים בעלי אישור לעסוק בתחום. מרפאת שיניים שוורץ-ארד אשר ערוכה להעניק שירותים דנטליים וכירורגיים מעסיקה כח עזר רפואי, צוות סיעודי, מרדימים, כירורגיים ומומחים בתחום רפואת השיניים. 

בחירת של מרפאת שיניים בתקופת הקורונה

אשדודים יקרים, בחירת מרפאת שיניים היא לעיתים "חוזה לחיים", שכן אם תהיו מרוצים מהתוצאה של הטיפולים אותם תעברו במרפאה, קרוב לוודאי שתבחרו לחזור לאותה מרפאה לאורך כל ימי חייכם ואף להמליץ עליה לאחרים. טרם החלטתכם לפנות אל מרפאה זאת או אחרת חשוב שתיקחו בחשבון את הדברים הבאים:

  • רישיונות והיתרים – תמיד יש לוודא שהמרפאה והרופאים יכולים להציג בפניכם היתר ורישיונות מאת משרד הבריאות.
  • סוגי טיפולים – חשוב לבחור במרפאה אשר מציעה מגוון שירותי שיניים תחת קורת גג אחת וזאת על מנת שתוכלו לרכז את כל הטיפולים שלכם במרפאה אחת, אם הכוונה היא אל השתלת שיניים, כירורגיה פה ולסת וטיפולים דנטליים שונים.
  • חדשנות – תמיד חשוב לוודא שאתם בוחרים במרפאה אשר דוגלת בחדשנות ובקדמה טכנולוגית אשר באה לידי ביטוי בשיטות הטיפול המתקדמות ביותר ובציוד המתקדם ביותר.
  • בטיחות – תמיד חשוב לוודא שכל כללי הבטיחות נשמרים במרפאה ושהצוות פועל על מנת להבטיח לכל לקוחות המרפאה בטיחות מקסימאלית.

תמיד חשוב לוודא קודם לבואכם למרפאה שהמרפאה אכן מתאימה לכם, אם למשל מדובר על משפחה אשדודית שמעוניינת למצוא רופאי שיניים לכל המשפחה, חשוב לוודא שבמרפאה מועסקים גם רופאי שיניים עם התמחות ברפואת שיניים לילדים, רופאים שמומחים בטיפולי שורש, מומחים בטיפולי השתלת שיניים ועוד.

בהצלחה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך