אלמנטים חשובים לקידום אתרים בגוגל לדף הראשון

עבודת הקידום אף פעם אינה נגמרת: כדי לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש ובראשם גוגל, עליכם תמיד להישאר עם היד על הדופק ולהיעזר באנשי המקצוע הנכונים. לביצוע אופטימיזציה של מנועי חיפוש יש היבטים שונים, החל במחקר מילות מפתח, דרך ביצוע אופטימיזציה לתכנים באתר ועד בניית קישורים. אם אתם מעוניינים להרחיב את הידע שלכם בתחום ולהבין טוב יותר כיצד לפעול בשטח, או לחלופין ללמוד עוד על עבודתה של חברת הקידום שלכם, הטיפים הבאים יעזרו.
נועה פרץ | יום חמישי - 21/05/20 - 10:15
[ssba-buttons]
צילום:Pixabay

עבודת הקידום אף פעם אינה נגמרת: כדי לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש ובראשם גוגל, עליכם תמיד להישאר עם היד על הדופק ולהיעזר באנשי המקצוע הנכונים. לביצוע אופטימיזציה של מנועי חיפוש יש היבטים שונים, החל במחקר מילות מפתח, דרך ביצוע אופטימיזציה לתכנים באתר ועד בניית קישורים. אם אתם מעוניינים להרחיב את הידע שלכם בתחום ולהבין טוב יותר כיצד לפעול בשטח, או לחלופין ללמוד עוד על עבודתה של חברת הקידום שלכם, הטיפים הבאים יעזרו. 

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח צריך להיות נקודת המוצא של כל עבודת קידום אתרים. הסיבה לכך היא שאם אינכם יודעים בפועל מה הלקוחות שלכם מחפשים, אתם מסתמכים רק על המזל ולא על נתונים שינחו אתכם. ודאו שאתם מתמקדים במילות המפתח הנכונות, הבינו את הכוונה מאחורי החיפוש שלהן במנוע החיפוש וזכרו שהמטרה היא להביא תנועה לאתר שלכם ולכן עליכם להתמקד במילות מפתח רלוונטיות שמציעות ערך מוסף לעסק. 

תוכן

לאחר שביצעתם מחקר מילות מפתח, הגיע הזמן ליצור סביבן מעט תוכן. התוכן הוא היבט מהותי וחשוב של קידום אתרים, אחרי הכל, מנועי החיפוש לא יוכלו לדרג את התוכן שלכם אם הוא אינו קיים. קחו בחשבון שכתיבת תוכן טוב זו אמנות לשמה ויש דרכים רבות לוודא שהתוכן שאתם מפרסמים באתר יהיה טוב ונבדל מתכנים דומים בנושא. תוכלו לשלב מקרים מהעולם האמיתי בתוכן שלכם, לשמור על התוכן קצר וקולע, להציע מדריכים מקיפים ולענות על שאלות הגולשים. יש עולם שלם של תוכן אותו כדאי ללמוד כדי באמת להציע ערך מוסף, למשוך גולשים ולא פחות חשוב: לגרום להם להישאר בדף.

קידום העמודים באתר

התוכן חשוב, אך הוא לא הכל, וללא ביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש לכל דף שבו התוכן מופיע, אפילו התוכן הטוב ביותר עשוי שלא לעבוד. גם כאן יש כמה וכמה טיפים שיוכלו לעזור, כמו למשל שילוב מילת המפתח העיקרית בתג הכותרת של הדף, הפיכת הכותרת למשכנעת ומעוררת רגשות, הכנסת מילים רלוונטיות לכותרות כדי למשוך גולשים רלוונטיים ועוד. בנוסף, מומלץ לוודא שהאתר שלכם נראה נהדר בכל המכשירים (מחשבים, טלפונים וטאבלטים) ושאין בו יותר מדי הסחות דעת כמו מודעות קופצות או מודעות ביניים שמונעות מהגולשים לראות מה מופיע בדף ישר לאחר שהם מקליקים על התוצאה שלו בגוגל. 

שתפו את התוכן שלכם

השקעתם בתוכן, באופטימיזציה של הדף ובמחקר מילות מפתח? התייחסתם גם לכל הנושאים הטכניים? עכשיו עליכם לדאוג שכולם יוכלו לראות את כל העבודה הקשה שהושקעה. לשיתוף ברשתות חברתיות יכולה להיות השפעה גדולה על הדירוג של האתר. שתפו את כל הפוסטים בעמודי מדיה החברתית של העסק והקפידו לשמור על נוכחות פעילה. הציגו כפתורי שיתוף במקומות בולטים באתר כדי שלגולשים יהיה פשוט למצוא אותם כשהם בוחרים לשתף את התוכן, והשתמשו בתמונות צבעוניות ויפות שמושכות את העין, כדי לתפוס את עיניהם של הגולשים.







אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]