כתב אישום נגד החשוד בשוד בתחנת הדלק "דור אלון" באשדוד

השוד בוצע לפני כשבועיים. על פי כתב האישום, קשר הנאשם מחמד אבו קטיפאן (21) קשר עם אחר שזהותו אינה ידעה למאשימה, ויחד הגיעו לתחנת הדלק, כשהם מצוידים בחפץ דמוי אקדח ובסכין, תקפו את מנהל התחנה ושדדו את פקדון הקופה בסך של 11,000 שקל וטלפון נייד.
ניידת משטרה בעיר אשדוד

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה  לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום בגין שוד מזוין בתחנת דלק "דור אלון" באשדוד לפני כשבועיים.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חימנות חנה מוצ'ה, קשר הנאשם מחמד אבו קטיפאן (21) קשר עם אחר שזהותו אינה ידעה למאשימה ובמסגרת הקשר, ביום 06.05.2020 בשעות הלילה, הם הגיעו יחד לתחנת הדלק, כשהם רעולי פנים ומצוידים בחפץ דמוי אקדח ובסכין, תקפו את מנהל התחנה ושדדו את פקדון הקופה בסך של 11,000 שקל וטלפון נייד. לאחר מכן, אחד מהשודדים נעל את מנהל התחנה ועובד אחר שהיה במקום בתוך משרד התחנה והם נמלטו מהמקום.

המתלוננים הזעיקו את המשטרה ובאמצעות מפתח נוסף יצאו מהמשרד.כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, שינוי זהות של רכב או של חלק של רכב ועוד. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך