שיווק בגוגל – הדרך שעובדת בוודאות

השאיפה המוצהרת של חברת גוגל ראויה להערכה – להציע מנוע חיפוש שיכול למצוא כל דבר שקיים במרחבי הרשת. ההצלחה המרשימה הפכה את גוגל ממנוע חיפוש  בלבד לכדי פלטפורמה שיווקית מעולה. מה חשוב לדעת על שיווק בגוגל? קבלו כמה טיפים ונקודות למחשבה שיכולים לעבוד גם בשבילכם. 

השאיפה המוצהרת של חברת גוגל ראויה להערכה – להציע מנוע חיפוש שיכול למצוא כל דבר שקיים במרחבי הרשת. ההצלחה המרשימה הפכה את גוגל ממנוע חיפוש  בלבד לכדי פלטפורמה שיווקית מעולה. מה חשוב לדעת על שיווק בגוגל? קבלו כמה טיפים ונקודות למחשבה שיכולים לעבוד גם בשבילכם. 

קידום ממומן בגוגל, השקעה לתוצאות מהירות במיוחד
דרך טובה מאוד לבצע שיווק בגוגל הינה להשתמש בפלטפורמה של הקידום הממומן. קידום בקמפיין של גוגל אדוורדס נחשב ליעיל ביותר להשגת תוצאות מהירות. לדוגמא, זוהי דרך לקדם מבצע מכירות מיוחד, השקה של מותג חדש, השגת לידים על ידי הצעת ערך ופניה לגולשים שזקוקים לשירות או למוצר שלכם בטווח הזמן המיידי (מזמינים עכשיו). 

קידום אורגני, הופך את האתר שלכם למספר חזק
טכניקה חשובה נוספת של שיווק בגוגל נעשית בצורה שנקראת קידום אורגני. את התוצאות משיגים בהשקעה מתמשכת, אך גם התוצאות המרשימות נשארות לאורך זמן. בין היתר, הדבר נעשה על ידי מקדם אתרים שעובד על הכנסת שיפורים לאתר, שיפורים בקוד ובתגיות המטא, הטמעת קישורים ושיתופי פעולה עם אתרים נחשבים. בנוסף, העלאת מאמרים ומידע רב ערך לגולש. התוצאה הטובה והמתבקשת היא שהאתר הולך ומתקדם והופך ל"מספר חזק" בגוגל. במילים אחרות, הוא יופיע כאחת מתוצאות החיפוש המרכזיות והראשונות. ואלה הם האתרים שאליהם הלקוחות והגולשים נכנסים בתדירות הרבה ביותר. 

חשוב שהאתר יהיה מושך ומעניין
ככל שהאתר יהיה מושך ומעניין, כך הוא יהפוך למועדף יותר עבור גוגל וכך יגיעו אליו יותר גולשים. כך האתר הופך למקור ראשון במעלה עבור גיוס לידים, עבור מכירות אונליין וכן לחיזוק מוניטין ומיתוג.
נקודה מרכזית שחשוב להדגיש – בגוגל אוהבים אתרים ש”משאירים את הגולש בפנים”. כלומר, ככל שיותר גולשים ימצאו את האתר שלכם מתאים עבור החיפושים שלהם, מבחינת מנוע החיפוש מדובר בהתאמה מיטבית לשאילתות החיפוש. לצורך כך נדרשים מאמרים איכותיים, זמן העלאת דפים מהיר, הפעלה מיטבית מול כל סוגי מכשירי הקצה. אתר המותאם עבור טאבלטים, מחשבים נייחים, סלולר, יועדף על ידי יותר גולשים. ומה שטוב ומתאים בעיני גוגל זוכה לחשיפה עוד יותר נרחבת והצלחה שיווקית ראויה. 

כמה נכון וראוי להשקיע בשיווק בגוגל
במידה רבה, שיווק בגוגל שווה לשיווק באינטרנט. נכון אמנם שיש עוד פלטפורמות נוספות וגם בהם אפשר להשקיע, אבל על גוגל אי אפשר לוותר. לא ניתן להצביע על סכום של כסף שאותו נכון או לא נכון להשקיע בפרסום בגוגל. עבור כל עסק, ההשקעה בשיווק תחושב בהתאם לרצון לצמוח ולפי המחזור. ככל שהמחזור העסקי גדול יותר, כך בדרך כלל נכון יותר להקדיש נתח גדול יותר מתקציב הפרסום לצורך שיווק בגוגל.
לסיום, הגמישות של גוגל מאפשרת לפתוח קמפיינים ולבצע שיווק ממומן החל מסכומים מאוד קטנים. אך חשוב לתכנן את הקמפיין בצורה מדוקדקת על מנת להשיג את מקסימום התוצאות ומקסימום החשיפה, אל מול פלח השוק שמעניין אתכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך