ניצולת שואה שכוייסה מתחננת:" קחו את הכסף החזירו לי את הסים של הפלאפון"

הקשישה אשר סובלת מנכות וניצולת שואה, מפחדת לצאת מהבית מאז המקרה ובוכה "יש לי בפלאפון תמונות עם ערך סנטימנטלי גבוה מאחותי שנפטרה.לא מבקשת את הכסף חזרה"
ניידת משטרה על המדרכה

רחל קשישה נכה וניצולת שואה מאשדוד, מפחדת לצאת מהבית מאז יום ראשון האחרון אז כוייסה לטענתה בידי 2 צעירות ממוצא אתיופי.

הכל התחיל ביום ראשון האחרון. רחל יצאה לקופת חולים כללית ברובע הסיטי בעיר, וכשיצאה ממנה שמה לב שמאחוריה הולכות 2 צעירות. רחל בנימוס רב זזה הצידה ונתנה להן לעבור כאשר אחת מהן פנתה אליה ושאלה "איפה נמצא הדואר הקרוב בסביבה?" רחל ענתה וה 2 הלכו לדרכן. שניות לאחר מכן גילתה רחל שארנקה ומכשיר הפלאפון שלה נעלמו מתיקה אשר היה מונח בסל על ההליכון שלה, ואין לה איך להתקשר לבעלה שיבוא לקחת אותה או כסף לאוטובוס.

בקול חנוק מדמעות סיפרה רחל לאשדוד אונליין על המקרה: " הן היו נראות 2 נערות במצוקה. אם היו מבקשות ממני כסף הייתי מביאה להן בשמחה. זו הייתה כמו קוסמות הן עמדו ליד התיק ושניה לאחר מכן נעלמו לי משם הארנק והפלאפון. הכסף לא חשוב לי, אבל אני מתחננת בפניהן אם הן קוראות את זה שיחזירו לי רק את הסים של הפלאפון בו יש לי זכרונות יקרי ערך מאחותי שנפטרה. אני מוכנה לשלם להן, שיגידו איפה ואני אבוא ללא משטרה וללא בלגן. מאז המקרה אני בטראומה ומפחדת לצאת מהבית"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך